Bleier

Lillesøster bruker libero, storebror bruker first price. Lillesøster får bruke libero til hun er stor nok for first price bleiene :)
 
Bruker Pampers jeg ^^, brukte Libero først, men de hadde vi problem med på lekasjefronten faktisk! Alle babyrumper er jo forskjellig da, så blir veld forskjellig hva som passer av merker også ^^,
 
Veksler mellom tøybleier og libero touch str 3. :)
 
Pampers1 :) synes mange andre blir så stive :s
 
Både libero og Pampers (fikk sistnevnte i bleiekaka). Syns begge funker like bra.
 
Veldig fornøyd med Pampers her, uten å ha prøvd noen andre merker enda, men husker jeg syntes Libero var veldig stive med storesøster. Vi har hatt noen lekkasjer, men baby her bæsjer MYE :p Har aldri vært sår, og det er vel det viktigste for vår del :)
 
Bruker pampers, da jeg har lest at libero sinne har noen stoffer i seg.. husker ikke hvilke. Men de var unødvendige og ikke bra å ha I produkter til baby.
 
Bruker libero sine. Prøvde en pakke Rema-bleier, men da hadde vi ofte lekkasje. Har også prøvd Pampers, men de lukter så sterkt at jeg synes det var vanskelig å lukte om lillemor hadde bæsjet eller tisset mye. Er det flere som har merket rar lukt fra Pampers-bleiene forresten? Mannen mente deg luktet sprit eller en annen form for desinfisering, eller noe o_O
 
Nå har vi gått over til bleiene til Coop, og har vært veldig godt fornøyd med dem :)
 
Back
Topp