Vondt i magen

Sommerskatt

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg husker fra første svangerskap, at det var en del ligamentsmerter - men jeg husker ikke at jeg hadde så vondt at jeg ikke kunne stå oppreist. Gikk et tak i dag like etter lunsj, og jeg måtte bare dra hjem og legge meg.

Det var mest ondt på høyre side, like over skambenet.

Noen som har opplevd noe lignende? Er 5+1 i dag.
 
Hatt ligamentsmerter som strammer av og på, kjennes støl og øm på en måte, ubehaglig å stå oppreist eller om jeg ligger feil. Husker det fra min datter også. Jordmora viste meg på bilde i dag hvor ligamentene satt og sa det var et godt tegn at det drar og strammer, for det vil si at livmoren vokser. Er forresten 7+2.
 
Hm nei.. Det kan ikke være eggstokken du har vondt i da? men den ligger i og for seg ikke rett over skambenet kanskje...
 
Kan være cyste på eggstokken. Er visst helt vanlig under svangerskap. Har en på høyre side visst, noe som forklarer smertene jeg har hatt på høyresiden siden jeg ble gravid :)
 
Har også innimellom vondt litt opp mot høyre. Lurer på om det er luft. Er det ikke på den siden tykktarmen ligger?
 
Jeg husker fra første svangerskap, at det var en del ligamentsmerter - men jeg husker ikke at jeg hadde så vondt at jeg ikke kunne stå oppreist. Gikk et tak i dag like etter lunsj, og jeg måtte bare dra hjem og legge meg.

Det var mest ondt på høyre side, like over skambenet.

Noen som har opplevd noe lignende? Er 5+1 i dag.
Sniker fra Juli :)
Jeg hadde sånne smerter som du beskriver fra uke 6 ca. Hadde konstante smerter! Ga seg ikke. I uke 13 så ga det seg og da ble jeg beskymra for det plutselig.Haha. Lurte på hvorfor jeg ikke hadde vondt og om ting hadde slutta å vokse.
Men ja, det var flere dager der jeg ikke greide å gå nesten.
Lykke til ❤️
 
Sniker fra Juli :)
Jeg hadde sånne smerter som du beskriver fra uke 6 ca. Hadde konstante smerter! Ga seg ikke. I uke 13 så ga det seg og da ble jeg beskymra for det plutselig.Haha. Lurte på hvorfor jeg ikke hadde vondt og om ting hadde slutta å vokse.
Men ja, det var flere dager der jeg ikke greide å gå nesten.
Lykke til ❤️
Hva var det som var greia? Ligamenter? Cycte?
 
Har hørt at det er vondere 2 gangen og det stemmer iallefall her:p
 
Jeg har hatt mer smerter nå enn hva jeg hadde sist. Smertene har også kommet mye tidligere.
 
Hva var det som var greia? Ligamenter? Cycte?
Ligamenter.
Det var helt for jæ***! Og med luftsmerter og tregere mage som gjorde alt verre. Ble alltid veldig redd når smertene lå kun på en side. Jeg var veldig tynn før graviditeten og magen vokste i ekstremfart, det var så vondt! Nå har jeg ganske stor mage i forhold til andre som er like langt.
Håper det går over snart! ❤️ man glemmer sånt så fort
 
Uff... det var ikke hyggelig:'( har det ordnet seg selv? Mange klemmer til deg. Har vert gjennom det selv. Det er hardt.
Oh no! Fikk først vondt på fredag, og så igjen søndag og helt uutholdelig i går. Legen min sa jeg kunne vente til fredag, da det sikkert var en cycste. Men jeg insisterte på både exu og blindtarmbetennelse. Overlegen på gyn sa det var på tide jeg kom, magen var full av blod, og jeg ble operert i løpet av en time. Er selvfølgelig utrolig fornøyd med å være i live og slippe å ha vondt.

Hvor lenge har man vondt i skuldrene?
Hvordan oppdaget du det?
 
Det viste seg å være exu :( :(

Å nei!!! Uff!! Hvordan går det med deg? Ordner kroppen opp selv eller må du på cellegift eller operere? Jeg har selv hatt exu med haste operasjon i desember hvor de fjernet en eggleder,så vet så alt for godt hvordan du har dt :Heartred sender deg en stoooooooor klem å håper dette ordner seg fort :Heartred
 
Å nei!!! Uff!! Hvordan går det med deg? Ordner kroppen opp selv eller må du på cellegift eller operere? Jeg har selv hatt exu med haste operasjon i desember hvor de fjernet en eggleder,så vet så alt for godt hvordan du har dt :Heartred sender deg en stoooooooor klem å håper dette ordner seg fort :Heartred
Det ble hasteoperasjon :( Hvor lenge hadde du skuldervondt?
 
Det ble hasteoperasjon :( Hvor lenge hadde du skuldervondt?

Huff så leit å høre! :HeartredFjernet de eggleder eller "bare" graviditeten?
Jeg hadde luftsmerter i mage å arm i mange dager etterpå.. Kjøp deg minifom eller imogas, det fjerner noe av plagene... Å vær forsiktig med å løfte tungt.. Jeg var ikke forsiktig nok å fikk derfor en lang rekonvalesens periode.. Huff føler med deg.. De smertene etter laproskopi er ikke noe godt.. :Heartpink
 
Back
Topp