Skravletråd April

Dere gikk til manuellterapeut eller fysioterapeut? Bra det ikke er noe problemer med luften. Vi gikk til fysioterapeut i starten men hadde ikke kolikk
Vi gikk faktisk til Reflolog. Fikk resultater tidlig vær ferdig etter fire behandlinger. Hva kom dere fram til at det var?

Hei og god kveld.

Vi skal visst feire bryllupsdagen i kveld med masse god mat og litt vin.
Jeg har planlagt en 3-retter, men nå sitter jeg her helt utslitt og ikke sikker på om jeg i det hele tatt orker å lage noe som helst :(

Vi gikk faktisk til Reflolog. Fikk resultater tidlig vær ferdig etter fire behandlinger. Hva kom dere fram til at det var?
De sa han hadde favorittside. Gikk til fysioterapeut i mange uker med lite fremgang. Jobbet med øvelser hele tiden. Barseltiden bke veldig ødelagt av det. Så dro vi til manuell terapeut og det var en låsning i nakken. En massasje i nakken og han var helt fin! veldig provoserende når de har ødelagt 2-3 mnd allerede ved alle bekymringer, alle øvelser, dårlig fremgang og så har de ikke vurdert at noe annet kan være grunnen... Skulle blitt henvist tidligere.

Hei og god kveld.

Jeg har planlagt en 3-retter, men nå sitter jeg her helt utslitt og ikke sikker på om jeg i det hele tatt orker å lage noe som helst :(
Bestill noe godt da? :)

Hva skjer her da?
Prøver å være mest mulig med mannen ❤️ han trenger meg

Ringte føden pga en del kynnere, nedpress og vondter. Jeg kan komme inn når jeg vil innen kvelden om jeg ønsker det for å roe ned det hodet. Hun så jo ang nebbing og styrtfødsel også. Kroppen min reagerer på denne situasjon veldig

De sa han hadde favorittside. Gikk til fysioterapeut i mange uker med lite fremgang. Jobbet med øvelser hele tiden. Barseltiden bke veldig ødelagt av det. Så dro vi til manuell terapeut og det var en låsning i nakken. En massasje i nakken og han var helt fin! veldig provoserende når de har ødelagt 2-3 mnd allerede ved alle bekymringer, alle øvelser, dårlig fremgang og så har de ikke vurdert at noe annet kan være grunnen... Skulle blitt henvist tidligere.
Det er kjipern. Helsepersonellet er noe for seg selv. Vi fikk anbefaling av en i styret der jeg sitter om å gå ris Reflologen så vi fikk starta tidlig. Hadde ikke trua men han hadde overproduksjon av gallesyre og luft i magen.

Hei og god kveld.

Huff da, hvorfor er du så sliten?

Tittei damer!
Jeg klarer virkelig ikke følge med tempoet her inne i ukedagene... Men nå er det helg og jeg prøver igjen!

Helgens planer da?

Det har igrunn ikke vært så altfor gale her. Litt småregn. Overskyet of konstant drypping i takrennen :p så kunne egentlig gått ut :p
Gikk du ut da?
Jeg fikk meg godt over en time trilletur :D

Back
Topp