Sneipen :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Poden og sneipenPoden, herregud det er stygt!
Ja, jeg er skikkelig slem og kaller han for mamma sin lille pølsefjertHerregud, er det noen som
Kaller barnet det? Så slemt![]()
Ja, jeg er skikkelig slem og kaller han for mamma sin lille pølsefjerthar forresten brukt mange av de andre grusomme kallenavnene som er nevnt i denne tråden, fy for en slem mor jeg er
![]()
Han ler seg i alle fall skakk når jeg kaller han det, så tror ikke han tar så veldig skade av detHaha... Blir litt i samme gaten som blidfis egentlig da? Jeg kan ikke fordra det, men alle mine venniner bruker det, så er vel jeg som er galjeg har brukt prinsessa på minste her så havnet på "lista" jeg og gitt
![]()
Ja, jeg er skikkelig slem og kaller han for mamma sin lille pølsefjerthar forresten brukt mange av de andre grusomme kallenavnene som er nevnt i denne tråden, fy for en slem mor jeg er
![]()
Kaller mine surtrus av og til når de er sure uten grunn,hoff jeg er fæl jeg ogsåJa, jeg er skikkelig slem og kaller han for mamma sin lille pølsefjerthar forresten brukt mange av de andre grusomme kallenavnene som er nevnt i denne tråden, fy for en slem mor jeg er
![]()