Strikkeoppskrifter

a87

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Oldemor skal strikke til lillemor. Jeg kan bestemme hva jeg vil ha, men trenger tips til hva og hvor:)
Ikke mariusmønster, for det har vi mye av ;)

Klompelompe har fine oppskrifter :) kjenner ikke til så mye annet for jeg er ikke så dreven, men kan hvertfall anbefale det :)

Snøløv genser, klompelompe, paelas, stjernenatt genser (holder på med den nå), lettvintbuksa og genseren :)

Klompelompe har fine oppskrifter :) kjenner ikke til så mye annet for jeg er ikke så dreven, men kan hvertfall anbefale det :)
Snøløv genser, klompelompe, paelas, stjernenatt genser (holder på med den nå), lettvintbuksa og genseren :)
Takk for tips. Jeg skal sjekke opp:)
Finnes det oppskrifter gratis eller må det kjøpes på nett eller i butikk ?

Klompelompe må kjøpes. Finnes en god del gratis også, prøv å Google :)

De jeg nevnte ligger på nett. Søk de opp på ravelry.com :)

Dytt :)

Må lage seg en bruker på den siden?
Mulig. Jeg har en bruker der. Men er kjempekjekt. Kan lagre oppskriftene der i biblioteket sitt, så alt er samla til en trenger det. Mønster en kjøper der blir lagra der og:)

Mulig. Jeg har en bruker der. Men er kjempekjekt. Kan lagre oppskriftene der i biblioteket sitt, så alt er samla til en trenger det. Mønster en kjøper der blir lagra der og:)
Okei. Hørtes ikke dumt ut det da. Får man ellers kjøpt oppskrifter i typiske garnbutikker? :)

Back
Topp