Ja det var liksom her det var fart :-oPleier å være bra liv der da, men når Klatremus og RonjaR er her inne blir det lite liv![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var liksom her det var fart :-oPleier å være bra liv der da, men når Klatremus og RonjaR er her inne blir det lite liv![]()
Ja litt lenger nedKult,født lenger inn i skogen jeg da, på Kongsvinger![]()
Har han vonde knær?Og jeg må sitte i en bil. . Eller kjøre,spørs hvordan knærne til mannen er.
Hvor lang tid bruker dere?Ja, greit å ha bilen der
Allerede? Tiden flyyyr!!3. Trimester i dag, Wohoo![]()
Oi, ds skjønner jeg det gikk treigJa, det gikk litt treigt i slutten da.. Gikk jo til og med 11 dager overtidMen resten følte jeg gikk fort egentlig
![]()
Kjører forbi der i morgenJa litt lenger ned
Mamma bor i Våler, så er der innimellom
Ja,ble ikke jeg akkurat gravid?Allerede? Tiden flyyyr!!
Han har psoriasis leddgikt og det utarter seg værst i knærneHar han vonde knær?
Aner ikke.. Spørs på føret,tuppa osv. Håper på 6-8 timerHvor lang tid bruker dere?
Ja, var jo ingenting som skjedde her nærmest så for en gangs skyld kunne jeg lett følge medJajaja da får man ivertfall følgt med da
![]()
Så deilig! Jeg var endelig i andre trimester igår (ifølge en app så 14 uker), føltes som om jeg aldri skulle komme dit3. Trimester i dag, Wohoo![]()
Du må få litt søvn du ogsåNei, nå altså... Endelig sover ungen! Nå tror jeg at jeg vil sove selv og.. Dårlig med alene-kveldstid her gitt..
Ja dere var jo ikke der inneJa det var liksom her det var fart :-o
Ja heldigvis gjorde detMen det gikk jo bra til slutt...
Så godt å høreJa, magen er bra igjennå er det bare litt snufs og host
![]()
Han sliter litt med tissingenÅh. Noe galt:/?