Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Go for it!Noe slikt![]()
Man drar til et lokale med leker og andre barn med foreldre og så kan man bli kjent med hverandre. De har litt opplegg innimellom. Samlingstund, lunsj, maleaktiviteterKoselig!Hvordan fungerer åpen barnehage?
God natt og sov godtDa legger jeg meg! Svarer folk imorgen for ikveld trenger dere meg ikke. Dette fikset vi fint!
Natta![]()
I åpen barnehage med småenPå jobb
Du da?
For tiden: pizzabakeren. Med ost, bacon, skinke og pepperoni! Pepperonien til pizzabakeren er super! Hva med deg?Sted topping osv
Jeg får aldri tidHvordan det?
ikke akkurat nå. skal legge ut et skrytebilde i morra på hus og hjem forumetHar du bilde?![]()

Koselig med åpen bhgI åpen barnehage med småener hjemme i ulønnet perm
Ja er detKoselig med åpen bhg
Så koselig!Man drar til et lokale med leker og andre barn med foreldre og så kan man bli kjent med hverandre. De har litt opplegg innimellom. Samlingstund, lunsj, maleaktiviteter
Peppes med skinke og tacokjøttFor tiden: pizzabakeren. Med ost, bacon, skinke og pepperoni! Pepperonien til pizzabakeren er super! Hva med deg?![]()
Varierer vell litt. Jeg har kun vært med 1 gang men min samboer har vært der flere gangerSå koselig!Kjenner ikke til konseptet så godt!
pleier det å være mange der?
Så lurt daikke akkurat nå. skal legge ut et skrytebilde i morra på hus og hjem forumetså får vi en tråd starta i morra også
![]()
Hihi, da håper jeg du er på vei nåBør vel legge meg kl 22. Klarte å sovne under barnetv.![]()
Jeg glimter til innimellom bruker samboer å si.Så lurt da![]()
Jobbet ved siden av en for noen år sidenJa er det![]()
appen som krasja?BV kræsjet hos meg nå. Har sendt sånn kræsjrapport