Luksusfellen står på herHva ser du på TV'n?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Luksusfellen står på herHva ser du på TV'n?
JaHadde du nok men litt mer rart![]()
Jeg prøverHahaså søt du er!!
Ukas trim, 30 meter bort i gataHa ha du altså
Men du verden for en lærerik opplevelse, uansett hvor ubehagelig det er. Man gjør nok ikke samme feil igjen da, tror jeg!Nei det må være grusomt
Hehe, det hjelper å mase!SULTEN! Skal snart sendee mannen på brød-smøre-oppdrag. Npr han bare kan bli ferdig med alt mulig annet han driver med!
Mannen likte den også så her var det ingen biter å redde gittJa... Her klarte jeg å redde unna 1 hel bit. Det er min lunsj i morgen!![]()
Hehe. UffdaÅååh.....sulten!!![]()
Nei det var ikke bra :/ ble ikke 3 km engang for jeg måtte bæsjeFlinke du
Haha! Stakkar!Mannen likte den også så her var det ingen biter å redde gitt![]()
Da skjønner jeg. Grei deal det daMannen må lage middag 1-2 ggr i måneden, og når han har ansvar blir det enkle løsninger. Så da velger jeg, og han betaler fersk pizza til middag!![]()
Hvor går ferden nå?Må pakke ferdig
Får kjøpe mens han er på jobbHaha! Stakkar!Kjøpe mer en annen dag!
![]()
Joda! Men kunne godt vært noe annet og da!Da skjønner jeg. Grei deal det da![]()
Er jo ikke detJoda! Men kunne godt vært noe annet og da!hjemmelagd pizza er ikke så vanskelig da! Hehe..
Høres ut som en god planHalloFår flytte inn her litt da før jeg legger meg.
![]()
Eller taco! Det er heller ikke vanskelig!Er jo ikke det![]()
Ja! Fornuftig! Gjør de hos deg, som her, så åpner de 12!Får kjøpe mens han er på jobb![]()