Brakk armenTrodde barn over 5 kg ble tatt med snitt. Håper den fødselen gikk fint..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brakk armenTrodde barn over 5 kg ble tatt med snitt. Håper den fødselen gikk fint..
Nei har ikke nr deres. Snakket med læreren. Han skulle ringe å snakke med dem i tilfelle det ikke bare var en glipp.Så dumtsnakket med foreldrene?
Jeg også selv om mini sov til 7.30 idag:-OEr trøtt jeg
Håper og satser på at det var en glipp fra deres side. Men besøket er i dag så J får ikke vært med uansett hva grunnen er. Vet ikke helt hva jeg skal si til han hellerHvordan er dette mulig? hva bor i foreldre som tillater det? Føler med deg og gutten din![]()
Håper og satser på at det var en glipp fra deres side. Men besøket er i dag så J får ikke vært med uansett hva grunnen er. Vet ikke helt hva jeg skal si til han heller![]()
Det var lengeJeg også selv om mini sov til 7.30 idag:-O
Ikke braBrakk armen![]()
Håper og satser på at det var en glipp fra deres side. Men besøket er i dag så J får ikke vært med uansett hva grunnen er. Vet ikke helt hva jeg skal si til han heller![]()
Bra du har en lærer som Vil gjøre en innsats daNei har ikke nr deres. Snakket med læreren. Han skulle ringe å snakke med dem i tilfelle det ikke bare var en glipp.
J har ikke visst om det i det heletatt før han fikk høre det av alle klassekameratene i dag som snakket om festen de skulle på etter skolen. Har allerede snakket med læreren.Hvaaaaaa? Det tar du opp med skolen
Sikler på den ikke bare er borte?
Får håpe det bare er en misforståese en plassJ har ikke visst om det i det heletatt før han fikk høre det av alle klassekameratene i dag som snakket om festen de skulle på etter skolen. Har allerede snakket med læreren.
Det gjøres her ogsåVar i butikken idag med mini og gubben og mens gubben sto i kø for å betale, holdt en eldre dame på å betale. Skulle betale med kort men slet tydeligvis og det viste seg at bankkortet var gått ut på dato :-O. Trodde nye bankkort ble sent ut automatisk jeg. Har ihverfall gjort det til meg
Haha, morroklumpenPlant et tre inne![]()
He he ja jeg vetHaha, morroklumpen![]()
Håper ikke du blir smitta![]()
En av mine største frykter som mor har vel alltid vært at barna mine skal havne utenfor. I dag sitter jeg å gråter med min sønn som er den eneste i klassen som ikke ble invitert på bursdagsfest. Hjertet blør for gutten min som er helt knust![]()
Gleder meg veldig!Blir vel deeeilig å flytte hjem![]()
Du kanskjeFrøkna sitter i fanget og ser drømmehagen.
Lurer på hvem som er mest trøtt av oss to av det da