Hvor høy er du?

165 cm

172

Jeg er enda lavere, jeg er 160,men kun såvidt ;)
Jeg kan vel egentlig ikke skryte av 1.64, for det er passet som påstår. Jeg tipper jeg er maks 1.62! :P
Vi lave her inne får danne vår egen klubb! :D
Ikke unge mødre, men lave mødre! :P

Jo bare hyggelig du:D Jeg må si jeg trives her nede, hohoho!
Ja, vi som er lave får lage vår egen klubb! :P ikke unge mødre, men lave mødre! :P haha! :D

Får jeg være med? :p 1,52 her.. En av de laveste :D
Velkommen skal du være! :DHøres ut som du får være leder i klubben! Dess lavere, dess mer makt, er ikke det passende? :D

179

Jo, det høres ypperlig ut! Kompensere :D har høydeskrekk, så passer jo utmerket å være så kort
Klart det må kompenseres for høyden! ;) Pass deg så det ikke kommer noen lavere å tar over stillingen nå! :P

Ah! Jeg ser den! Da er det vel lettere å håndtere høydeskrekk? Eller møter du kanskje flere vanskelige situasjoner?

Klart det må kompenseres for høyden! ;) Pass deg så det ikke kommer noen lavere å tar over stillingen nå! :P

Ah! Jeg ser den! Da er det vel lettere å håndtere høydeskrekk? Eller møter du kanskje flere vanskelige situasjoner?

Ja, holder meg på bakkenivå med den høyden :D er vel kanskje litt tungvint å være såå lav, men med IKEA-krakk blir livet som lav mye enklere ;) den er blitt min beste venn

Ja, holder meg på bakkenivå med den høyden :D er vel kanskje litt tungvint å være såå lav, men med IKEA-krakk blir livet som lav mye enklere ;) den er blitt min beste venn
Jeg er avhengig av en slik jeg også! :P Samboeren er litt høyere, og gjør litt narr av meg. Men jeg hadde ikke fungert på kjøkkenet uten en sånn! :D

184:)

170 cm . Og en halv. Den er viktig..!!

Jeg er avhengig av en slik jeg også! :P Samboeren er litt høyere, og gjør litt narr av meg. Men jeg hadde ikke fungert på kjøkkenet uten en sånn! :D

Ja, en får høre maange dårlige spøker.. Jeg ler ikke så mye av dem, for jeg har hørt alle snart. Folk tror jeg blir sur, men prøver å forklare at jeg overhodet ikke blir det og er meget klar over høyden min ;) de må heller prøve å lage en ny spøk som jeg ikke har hørt før!

Back
Topp