Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, da velger jeg å takke deg for å stå frem !Neeeei da, 1.60 her![]()
Jeg er enda lavere, jeg er 160,men kun såvidtShit, følte meg litt liten her nå!Haha!
Jeg kan vel egentlig ikke skryte av 1.64, for det er passet som påstår. Jeg tipper jeg er maks 1.62!Jeg er enda lavere, jeg er 160,men kun såvidt![]()
Jo bare hyggelig duHehe, da velger jeg å takke deg for å stå frem !Evt..velkommen i den lave klubben!
![]()
Jeg kan vel egentlig ikke skryte av 1.64, for det er passet som påstår. Jeg tipper jeg er maks 1.62!![]()
Vi lave her inne får danne vår egen klubb!
Ikke unge mødre, men lave mødre!![]()
Ja, vi som er lave får lage vår egen klubb!Jo bare hyggelig duJeg må si jeg trives her nede, hohoho!
Velkommen skal du være!Får jeg være med?1,52 her.. En av de laveste
![]()
Velkommen skal du være!Høres ut som du får være leder i klubben! Dess lavere, dess mer makt, er ikke det passende?
![]()
Klart det må kompenseres for høyden!Jo, det høres ypperlig ut! Kompenserehar høydeskrekk, så passer jo utmerket å være så kort
Klart det må kompenseres for høyden!Pass deg så det ikke kommer noen lavere å tar over stillingen nå!
Ah! Jeg ser den! Da er det vel lettere å håndtere høydeskrekk? Eller møter du kanskje flere vanskelige situasjoner?
Jeg er avhengig av en slik jeg også!Ja, holder meg på bakkenivå med den høydener vel kanskje litt tungvint å være såå lav, men med IKEA-krakk blir livet som lav mye enklere
den er blitt min beste venn
Jeg er avhengig av en slik jeg også!Samboeren er litt høyere, og gjør litt narr av meg. Men jeg hadde ikke fungert på kjøkkenet uten en sånn!
![]()