Skravletråd April

Ja det er mulig, det er også dette med å miste ansikt i forhold til kulturen :/ bedre å ikke vise følelser enn å miste ansikt..

Jeg hadde nok ikke hatt noe problem med å ta med med barn til verken Vietnam eller Sør-Korea, det spør litt hvilken ferie man vil ha? :) men det er lett få tak i bleier og div i de landene:)
Hmm.. Vi liker jo storby, avslapning, tur, oppdagelser. Tenker en god bæresele og hotellbase bør kunne funke i disse landene! :) Noen steder du kan anbefale i disse landene? Tar gjerne i mot anbefalinger! :D

Iskaffe er godt! Fikk du strikke i går forresten?
Ja, jeg er veldig glad i deg:) ble tine sin, i mangel på kjøkken :p
Neida, ble bare et par omganger,så jeg prøver å strikke litt nå. Må være ferdig til lørdag, og Torsdag går med i bil og fredag får jeg nok ikke strikket mye :/ så mest mulig I dag :)

Lenge til det er ferdig?:)
snekkerne er på en annen jobb i 2 uker, mureren holder på med pipa nå, så må den males, kjøkkenet skrus ferdig og mannen har litt el igjen,men det venter til vi kommer hjem neste uke :)
Så kanskje 2 uker når snekkerne kommer tilbake? Badet kommer til å ta litt lenger tid pga tørketid og sånn :)

snekkerne er på en annen jobb i 2 uker, mureren holder på med pipa nå, så må den males, kjøkkenet skrus ferdig og mannen har litt el igjen,men det venter til vi kommer hjem neste uke :)
Så kanskje 2 uker når snekkerne kommer tilbake? Badet kommer til å ta litt lenger tid pga tørketid og sånn :)
Ikke så lenge da :D men hva bruker dere i mellomtiden? Funker stekovnen?

Hmm.. Vi liker jo storby, avslapning, tur, oppdagelser. Tenker en god bæresele og hotellbase bør kunne funke i disse landene! :) Noen steder du kan anbefale i disse landene? Tar gjerne i mot anbefalinger! :D
Jeg må tenke litt :) men jeg hadde ikke barn når jeg var der og har nok forandret med litt siden :p

Back
Topp