Vi bruker svigermor sin netflix, så slipper å betaleBrukes mye mer enn netflix her ihvertfall! Anbefales
Vurderer å si opp netflix...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi bruker svigermor sin netflix, så slipper å betaleBrukes mye mer enn netflix her ihvertfall! Anbefales
Vurderer å si opp netflix...
Hmm.. Vi liker jo storby, avslapning, tur, oppdagelser. Tenker en god bæresele og hotellbase bør kunne funke i disse landene!Ja det er mulig, det er også dette med å miste ansikt i forhold til kulturen :/ bedre å ikke vise følelser enn å miste ansikt..
Jeg hadde nok ikke hatt noe problem med å ta med med barn til verken Vietnam eller Sør-Korea, det spør litt hvilken ferie man vil ha?men det er lett få tak i bleier og div i de landene
![]()
Ja, jeg er veldig glad i degIskaffe er godt! Fikk du strikke i går forresten?
Får håpe det er braSpent selv hvor godt batteriet er på den nye iphonen min![]()
Jeg bor midt i fylket tromsSånn kan det gåhvilken ende av landet da? Hvis du vil si det såklart
![]()
Vi bruker svigermor sin netflix, så slipper å betale![]()
Åååååh, skal ikke le. Men hahahhaNote to self: ikke lek fly rett etter at ungen har spist... Mmm, smaker godt![]()
Haha, jeg skulle skrive sumoJeg gjør og det. Og gubben mest hbo
Dødsfall i familienHva er det som har skjedd??![]()
Holdt i hele går iallefallFår håpe det er bra
Hvilken modell er det?
Veeeldig greitHaha, så greit da![]()
Haha. Litt surr i navneneHaha, jeg skulle skrive sumoMJ bruker mest netflix
![]()
Jaa, det skal viJa
Vi skal møtes en dag ♡
snekkerne er på en annen jobb i 2 uker, mureren holder på med pipa nå, så må den males, kjøkkenet skrus ferdig og mannen har litt el igjen,men det venter til vi kommer hjem neste ukeLenge til det er ferdig?![]()
ånei. Stor klem til dere alleDødsfall i familien![]()
Ikke så lenge dasnekkerne er på en annen jobb i 2 uker, mureren holder på med pipa nå, så må den males, kjøkkenet skrus ferdig og mannen har litt el igjen,men det venter til vi kommer hjem neste uke
Så kanskje 2 uker når snekkerne kommer tilbake? Badet kommer til å ta litt lenger tid pga tørketid og sånn![]()
Jeg må tenke littHmm.. Vi liker jo storby, avslapning, tur, oppdagelser. Tenker en god bæresele og hotellbase bør kunne funke i disse landene!Noen steder du kan anbefale i disse landene? Tar gjerne i mot anbefalinger!
![]()
Stekeovnen står ikke på plass engangIkke så lenge damen hva bruker dere i mellomtiden? Funker stekovnen?
HerligBle en god time![]()