Skravletråd April

839bacba4ae0b43cc02600fa74a5be9c

Sånn ser kjøkkenet ut akkurat nå, ikke ferdig men ser ut til å bli bra :D

Hehe, hva et det det beste du vet å lage da? :)
Hmmm... Godt spørsmål! Elsker ramen. Også noe som tar tid å lage. Eller klippekebab, som også er litt sunt og enkelt. Eller bare grillings!
:) Hva er det beste du vet å lage da? :)

Ser den, ser den. Er nok ingen annen løsning her enn å ansette dovakt. :/
Får legge ut annonse på Finn :D dovakt søkes. Må ha erfaring med å trekke folk opp av do før de blir sittende fast, eventuelt ha evnen til å forutse når folk kommer til å dette i do!
Lønn: få være en helt for de engstelige do besøkende!

839bacba4ae0b43cc02600fa74a5be9c

Sånn ser kjøkkenet ut akkurat nå, ikke ferdig men ser ut til å bli bra :D
Fy flate, det blir sprekt! Du må vise flere bilder når det er helt ferdig! :D LITT misunnelig nå! :P

Får legge ut annonse på Finn :D dovakt søkes. Må ha erfaring med å trekke folk opp av do før de blir sittende fast, eventuelt ha evnen til å forutse når folk kommer til å dette i do!
Lønn: få være en helt for de engstelige do besøkende!

Legg til noen bilder av doen det gjelder, så blir det bra det der!

Ja det var lurt!! De må jo vite hvilken dotype de har å forholde seg til og hvilken farlighetsgrad det er snakk om :o

Ikke sant!
Også er der jo et stort pluss om de har erfaring med akkurat den typen! ;)

Hmmm... Godt spørsmål! Elsker ramen. Også noe som tar tid å lage. Eller klippekebab, som også er litt sunt og enkelt. Eller bare grillings!
:) Hva er det beste du vet å lage da? :)
Jeg vil spise ikke lage mat :p
Men jeg er veldig glad I asiatiske matretter. Spiste masse ramen når jeg bodde i Kina :)

Jeg vil spise ikke lage mat :p
Men jeg er veldig glad I asiatiske matretter. Spiste masse ramen når jeg bodde i Kina :)

Har du bodd i Kina? Fortell? :D

Back
Topp