Jeg driver med Skappelgenseren min og små lapper til lappeteppet til babyen.
Skal begynne på en enkel babyjakke.
Skal begynne på en enkel babyjakke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
favoritt bøkene! 
dette er verdens beste ullbukse! Så denne blir det mange av framover! I alle str til begge to!

tror dette mønsteret blir babyteppe denne gangen samt nøstebarn teppe. Vis vedlegget 153720favoritt bøkene!
Vis vedlegget 153724
Elsker denne frakken til mini, så den skal babyen og ha!Vis vedlegget 153725 dette er verdens beste ullbukse! Så denne blir det mange av framover! I alle str til begge to!Vis vedlegget 153726
Den beste strikka lua jeg har kommer over!Vis vedlegget 153728
Denne hadde storebror på seg når han var 5 dagerVis vedlegget 153732tror dette mønsteret blir babyteppe denne gangen samt nøstebarn teppe.
Strikker mye til storebror og mini skal ikke mangle noe h*n heller
Her er mønsteret på buksaHvor er de forskjellige mønstrene fra?
Buksen likte jeg veldig godt![]()
Laga akkurat en tråd om strikke/ hekle til babyen jeg. Så så jeg denne etterpå.
Spør dete også jeg. Hvilket teppe skal dere strikke eller hekle til babyen? Ønsker veldig bilde eller link.
Trenger litt inspirasjon![]()
De var skikkelig kule! Jeg kan ikke strikke, så her syr jeg uro med skyer og luftballongerNoen som tilfeldigvis vet om oppskrift på noe ala disse?Har så lyst å lage uro med noen slike i.
Vis vedlegget 171219
De var skikkelig kule! Jeg kan ikke strikke, så her syr jeg uro med skyer og luftballonger![]()
Jeg strikker, men har hatt en ganske lang pause i mangel på motivasjon ! Har nå begynt på et Marius vognteppe for å komme igang igjen![]()
Noen tips på ting jeg kan strikke som ikke er aalt for tidskrevende og avansert ? Mister fort tolmodigheten ;-)
Noen som tilfeldigvis vet om oppskrift på noe ala disse?Har så lyst å lage uro med noen slike i.
Vis vedlegget 171219
Bareanette på insta har heklet disse.
Hun solgte enkelt mønster før, men nå har alt kommet i en bok.