Strikketråd

Jeg driver med Skappelgenseren min og små lapper til lappeteppet til babyen.

Skal begynne på en enkel babyjakke. :)

ImageUploadedByBV Forum1451747953.062690.jpgfavoritt bøkene!
ImageUploadedByBV Forum1451748275.788521.jpg
Elsker denne frakken til mini, så den skal babyen og ha!ImageUploadedByBV Forum1451748308.210363.jpg dette er verdens beste ullbukse! Så denne blir det mange av framover! I alle str til begge to!ImageUploadedByBV Forum1451748355.794278.jpg
Den beste strikka lua jeg har kommer over!ImageUploadedByBV Forum1451748379.247968.jpg
Denne hadde storebror på seg når han var 5 dagerImageUploadedByBV Forum1451748751.862935.jpgtror dette mønsteret blir babyteppe denne gangen samt nøstebarn teppe.

Strikker mye til storebror og mini skal ikke mangle noe h*n heller

Vis vedlegget 153720favoritt bøkene!
Vis vedlegget 153724
Elsker denne frakken til mini, så den skal babyen og ha!Vis vedlegget 153725 dette er verdens beste ullbukse! Så denne blir det mange av framover! I alle str til begge to!Vis vedlegget 153726
Den beste strikka lua jeg har kommer over!Vis vedlegget 153728
Denne hadde storebror på seg når han var 5 dagerVis vedlegget 153732tror dette mønsteret blir babyteppe denne gangen samt nøstebarn teppe.

Strikker mye til storebror og mini skal ikke mangle noe h*n heller

Hvor er de forskjellige mønstrene fra?
Buksen likte jeg veldig godt :)

Laga akkurat en tråd om strikke/ hekle til babyen jeg. Så så jeg denne etterpå.

Spør dete også jeg. Hvilket teppe skal dere strikke eller hekle til babyen? Ønsker veldig bilde eller link.

Trenger litt inspirasjon:)

Laga akkurat en tråd om strikke/ hekle til babyen jeg. Så så jeg denne etterpå.

Spør dete også jeg. Hvilket teppe skal dere strikke eller hekle til babyen? Ønsker veldig bilde eller link.

Trenger litt inspirasjon:)

Jeg startet på flettefin teppe fra pickles igjen. Men hater å strikke det... Så her blir det nøstebarnteppe! Elsket det til storebror, så skal strikke et par til mini og http://www.mammalinda.com/?p=1262

Mamma har allerede startet på Mariusdress til lille gull, i str 1(!) år :) Ivrig bestemor som er avhengig av å ha et strikkeprosjekt.

Jeg har tenkt å strikke skjønnassettet fra klompelompe (vår/sommer-heftet). I tillegg blir det masse ulike rompere tenker jeg.

Noen som tilfeldigvis vet om oppskrift på noe ala disse?:) Har så lyst å lage uro med noen slike i.
ImageUploadedByBV Forum1460365801.725986.jpg

De var skikkelig kule! Jeg kan ikke strikke, så her syr jeg uro med skyer og luftballonger :)

Ååh, d er også veldig fint da:) Har tenkt tanken på sydde skyer også, må se hva d blir:p Er jo sååå mye fint å lage!

Jeg strikker, men har hatt en ganske lang pause i mangel på motivasjon ! Har nå begynt på et Marius vognteppe for å komme igang igjen :)
Noen tips på ting jeg kan strikke som ikke er aalt for tidskrevende og avansert ? Mister fort tolmodigheten ;-)

Klompelompe romper! Den er bare så utrolig skjønn! Ellers har jeg tunika og kjole på gang, og helseteppe i ull fra nøstebarn

Bestemor har strikket stort hvitt teppe, hentesett med jakke, bukse, lue og romper fra klompelompe... Og enda er jeg bare halvveis til termin :D

Akkurat nå holder jeg på med osloanorakken, i str 6-12 mnd, holder og på med megamange prosjekt som sikkert aldri kommer til og bli ferdig tidsnok :p hadde en periode på de 20 første ukene at jeg fikk fullstendig avsmak av strikk, orket ikke å strikke noen ting, fikk meste vondt i magen av å tenke på å strikke! :( men det gikk over :D

Bareanette på insta har heklet disse.
Hun solgte enkelt mønster før, men nå har alt kommet i en bok.

Jaa, vet:/ Ønsket liksom ikke å kjøpe hele boka bare for å hekle flyet:p

Back
Topp