Babymatte/lekematte

TeMar

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Februarlykke 2016
Jeg er på utkikk etter en stor og god lekematte. Helst så stor at det er plass til meg og storesøster også.
Hvilken har dere? Har dere noen å anbefale?
 
Puslemattene fra Nille er veldig grei. Da kan du velge hvor stor du vil ha, alt etter hvor mange pakker du setter sammen. Jeg har ganske mange pakker selv (kjøpt noen og arvet noen fra min søster). Så kommer det flere små på besøk setter vi kjapt sammen 5-6 kvadratmeter ;)
 
Puslemattene fra Nille er veldig grei. Da kan du velge hvor stor du vil ha, alt etter hvor mange pakker du setter sammen. Jeg har ganske mange pakker selv (kjøpt noen og arvet noen fra min søster). Så kommer det flere små på besøk setter vi kjapt sammen 5-6 kvadratmeter ;)

Vi har en slik puslematte fra Biltema. Er egentlig ikke så kjempe glad i den for storesøster tar den fra hverandre. Er også et ork når jeg skal vaske gulvet. Ønsker helst en stor matte som er enkelt å ta med ut på verandaen og riste.
 
Har den store fra XXL :) kjempedigg! Lillebror er så heldig og har arva en rosa en fra storesøster, for gadd ikke kjøpe ny!
 
Har den store fra XXL :) kjempedigg! Lillebror er så heldig og har arva en rosa en fra storesøster, for gadd ikke kjøpe ny!

Så på den på nett i dag, men var utsolgt for både blå og rosa :/
 
08af4498d59b6fb33cef36f06c696ab3

Her er den rosa fra xxl :)
 
Back
Topp