Det er sant. Husker ikke sist jeg brukte pcen![]()
Den brukes daglig her, men er kobla til tv'n, så blir bare brukt til å se film/serier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sant. Husker ikke sist jeg brukte pcen![]()
Helt herlig!
Vi skulle på kontroll på helsestasjonen i dag men ble avlyst da vi var på vei pga sykdom.. Greit nok men likevel veldig kjipt. Utsatte den en mnd pga vi må ha barnevakt til minste. Likevel passer det ikke den dagen jeg bytta til fant jeg utringe igjen i morgen..
Sånt e så typisk!Helt herlig!
Vi skulle på kontroll på helsestasjonen i dag men ble avlyst da vi var på vei pga sykdom.. Greit nok men likevel veldig kjipt. Utsatte den en mnd pga vi må ha barnevakt til minste. Likevel passer det ikke den dagen jeg bytta til fant jeg utringe igjen i morgen..
Så triveligGod dagskulle bli en rolig og avslappende dag, men ble en stressende morgen isteden
nå har alle 3 sovi. Jeg og far på sofaen og lillemor ute
nå er middagen i ovnen
Hva blir det til middag?Innom mens jeg forbreder middagen.![]()
Vi får liva opp det littStille her i dag
Til deg? HahaPysj og romper![]()
Ble lite skravling, bygde litt kjøkkenskuffer, dusjet og hentet tuppaDa er du klar for skravling![]()
Hehe, fikk du hvilt noe?Hoppas de smakar med lunsj.nå ligger eg i sengen å ska hvile meg litt. Visst eg klara legga ifra meg BV![]()
Greit å få litt rabatt jaHe he greit det da
HeheJeg spurte min om vi skulle bytte, og da sa han at vi begge måtte gjøre det vi kunne best. Med andre ord, jeg kan ikke pusse opp![]()
Uff, så teit daikke bare bare å få det til å klaffe
![]()
Hva er målet ditt ds?Ser jegikke når målet mitt i dag hvertfall.. 250 innlegg ogjen
Hehe,det skjønner jegOgså siden jeg har jobb![]()
70.000 totaltHva er målet ditt ds?
Det er detGreit å få litt rabatt ja![]()
Min spiller selv hanVi får liva opp det litt
Synd bare at jeg får dvaletid nå frem te gutten legger seg. Må prøve å ikke sitte bare med mobilen når han er oppe![]()
Ball er gøy jaGud så moro det er med balljeg og J har vært ute å lekt med ball.
Nei er ikke det når det må passe med barnepass og ha fått største på skolen.