Ikke så mye som jeg har gjort tidligere. Har strikka i ca 20 år, men først nå begynt å strikke etter oppskrifterwill dohar blitt helt bitt av strikkebasillen etter at jeg ble gravid, og hverfall etter at ho kom til. strikker du mye?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så mye som jeg har gjort tidligere. Har strikka i ca 20 år, men først nå begynt å strikke etter oppskrifterwill dohar blitt helt bitt av strikkebasillen etter at jeg ble gravid, og hverfall etter at ho kom til. strikker du mye?
Ligger i familien så vi er mange dessverreHuff. Misunner deg ikke.
Ikke langt unna dapå andre sida av fjorden. Trondheim
Jeg har bodd til svigermor i over en uke nå. trenger jeg å si merNeida, er glad i svigermor jeg. Men borte bra hjemme best best
![]()
Kommer nok snartJa det er det. Men syns spesielt 16 åringen kan finne en mer hjelpsom version av seg selv![]()
Strikke litt kanskje, ut i finværet når ho skal sove neste gang. og så skal vi rydde og vaske i huset så vi kan flytte hjem i morraHehe. Godt du er pratesjuk
Nei, egentlig ikke. Bare være med frøkna til jeg skal på jobb. Enn du?
Kan sende bilde når jeg har hentet oppskrifta som jeg la igjen hos naboenHerlig ! Hvordan ser de ut?
Håper det. Har jo en del squats å ta igjen å kom jeg påDet klarer du
Kjenner til den problematikken! Gutta mine sliter med det samme. De mangler søvn hormonetLigger i familien så vi er mange dessverre
Ååh så koseligJaNevøen min fyller et år
Når jeg nå engang ikke har mamma i umiddelbar nærhet er svigermor den beste å ha.Ikke langt unna da
Hehe,joda det er noe med det der å være oppå noen over lengre tid, det er best hjemme hos seg selv uansett
Jeg jobber sammen med svigermor og ser henne hver dag![]()
Taekwondo instruktørAhaEr han trener?
![]()
He he stølhet er braHåper det. Har jo en del squats å ta igjen å kom jeg påhoho jeg lukter stølhet lang vei
![]()
Haha ååh dusje det er luksusvare herJavisst! Måtte opp før gubben skulle på jobb, sånn at jeg skulle rekke å ta meg en dusjhaha
Rart det derKvelden kom plutselig![]()
det eneste jeg har klart å strikke uten oppskrift er skjerfIkke så mye som jeg har gjort tidligere. Har strikka i ca 20 år, men først nå begynt å strikke etter oppskrifter![]()
Så kjedeligLa seg 1830 i dag og har allerede vært våken 2 ganger.. Den ene gangen holdt hun det gående i nesten en timegaaaaaah
Her er det meg, søster, nevø og mammaKjenner til den problematikken! Gutta mine sliter med det samme. De mangler søvn hormonetgjør jeg også, men gravid hormonene er litt til hjelp for tiden
![]()
huff da! husker da jeg var liten så ble jeg med mamma inn på badet. satt ofte i badekaret mens ho dusja. da var jeg kanskje litt større enn J er nå da menHaha ååh dusje det er luksusvare herJ er så mammadalt. Her om dagen satt hun utenfor badet å hamra på døren og hylte. Stakkars mannen viste ikke hva han skulle gjøre
![]()
Så flink du erDa ble badet vaska gitt![]()