Så det. Synes det er gøy med nye tråder og svare påDa har det begynt å Pope opp mange tråder![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så det. Synes det er gøy med nye tråder og svare påDa har det begynt å Pope opp mange tråder![]()
Er her inntil vi legger oss på lurYey hurra for det
gå tur i skogen hørtes trivelig ut. skal kb være med også?Skravle lit
vaske klær
Hente kb
Gå tur i skogen
Lekser med kb
JaAbsolutter det familie dere skal besøke eller?
![]()
Når er det?Er her inntil vi legger oss på lur![]()
Yes det skal hangå tur i skogen hørtes trivelig ut. skal kb være med også?
Huff daHan sovna heldigvis til slutt! Fremdeles slakk og snufsen, og nå har jeg begynt å kjenne det i halsen selv og![]()
sover du lur med frøkna? får ikke til det jeg. enda ho har begynt å vekke oss på natt igjenEr her inntil vi legger oss på lur![]()
Nja,bare det ikke blir for ofteSå hyggelig ! Familieselskap er alltid stas![]()
En time til kanskjeNår er det?
Fikk gjort litt i går ogsåDet tror jeg også
Ja. Sover første lur med henne. Hun Sover uansett halve natta sammen med oss. Gjør det mest siden jeg skal på jobb 16-2330sover du lur med frøkna? får ikke til det jeg. enda ho har begynt å vekke oss på natt igjen
må kanskje moderere og si at jeg aller helst trives med min familie, og ikke svigersNja,bare det ikke blir for ofte![]()
Ja, det tror jeg på...
Blir nesten sprø
Får noen innlegg på den tidenEn time til kanskje
Er litt på samme visetmå kanskje moderere og si at jeg aller helst trives med min familie, og ikke svigersdet er noe eget med mamma og pappa
![]()
Spørs på kleggen min detFår noen innlegg på den tiden
Ha ha yey liksomJa, det tror jeg på...
4 og 16 åringen er nesten like stae![]()
Håper jeg du får ogsåHåper jeg får en sånn dag snart
Tror jeg ga bort all solen,her er det mest skyer men noen solstråler mellom daGod morgen
Soooool !