Tar seg opp snart??Trodde det skulle være mange sider jeg nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar seg opp snart??Trodde det skulle være mange sider jeg nå
Det er braLitt hvertfall![]()
Jeg laget de to jeg haddeDet var ikke mangeJeg har ikke laget noen av mine i dag heller.
Uff da, såå skuffetÅ hjelpes å lei seg disse barna kan bli til tider.
Hadde hentet de 2 eldste, og skulle bare en liten tur innom butikken for å kjøpe brød før vi hentet lille U.
De eldste ble sittende i bilen med radioen på og vinduene åpne.
Eldsten hadde klaget på at det var varmt, og frøkna hadde sturt pent om is.
Kjøpte derfor med meg 3 is.
2 la jeg i posen, og en tok jeg i hånden.
Utenfor butikken åpnet jeg min is, jeg så frøkna brått ble veldig glad i bilen.
Jeg tok en bit av isen min og hun endret seg helt.
Kom til bilen og hun var mildt sagt knust, mamma spiste isen hun trodde hun skulle få.
Tårene trillet som en liten foss, stakkars liten, hun var helt fra seg.
Hjalp heldigvis etter hvert som hun fikk sin egen![]()
Flink du har værtGod kveldhusvask er tatt og unge sover. Og jeg har gått 13000 skritt
hva gjør dere ?
Stille før stormenHer var det rolig!
Hvordan går det med han?God kveld!
Idag har vi bare vært hjemme... Lille F er blitt syk, så vi hat legetime imorgen
Hva har du gjort da?![]()
Helt greit, jeg har vært så svimmel de siste timene :/Sikkert! Hvordan er det ned dere idag?
Du får tenke ut noen flere til i morgen og onsdagJeg laget de to jeg hadde
deilig å få det gjortHar ukeshandla idag jeg. Fornøyd med meg selv![]()
Ja er veldig fornøydFlink du har vært
SprekaGod kveldhusvask er tatt og unge sover. Og jeg har gått 13000 skritt
hva gjør dere ?
Skjønner, det der er drygt... sover hun mye på dagen da? Mi blir 7måneder om ei uke, og har til nå heldigvis vært enkel å legge for det meste, men våkner da hver 3-4time gjennom hele natta og roer seg ikke før hun får pupp. Så om det for at hun spiser for lite i løpet av dagen eller hva hun våkner aner jeg ikke. Men syns hun sov bedre før hun begynte med mat, fullammet frem til hun var nesten 6måneder.
Høres ut som en koselig dagDårlig med skravling fra meg idag. Vært hos en venninne og sønnen hennes idag og så videre på gravidtrening etterpå. Rett hjem til middag og nå får jeg vel kanskje vurdere å gå på badet med mini
. Lukter litt mistenkelig fra bleien hans
Ja skikkelig dritt..Hater når det skjer
Ikke utenkelig.Tar seg opp snart??
Blir han ikke bedre?God kveld!
Idag har vi bare vært hjemme... Lille F er blitt syk, så vi hat legetime imorgen
Hva har du gjort da?![]()
Sovna til slutt.. Og ble en ok natt.. Bare våken et par ganger faktisk.Skulke gjerne ha kommet med et magisk triks, men det har jeg desverre ikke
Håper hun sover fint nå!
Går greitsiste nattevakt på lang, lang tid! Kanskje for alltid
![]()