2. trimester

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Når regnes det 2. trimesteret fra? Googlet litt, og ifølge en lenke jeg fant til Babyverden var det etter 12 fullgåtte uker, altså fra 13+0. Men har sett flere sagt 14+0 også.

Når regnes det 2. trimesteret fra? Googlet litt, og ifølge en lenke jeg fant til Babyverden var det etter 12 fullgåtte uker, altså fra 13+0. Men har sett flere sagt 14+0 også.
Jeg har tenkt 14+0 etter gravid og baby appen. Men aner ikke om det stemmer....

Følger bare denne
1460372224500.jpg
Håper virkelig at jeg er i andre trimester på onsdag ;)

Irriterende at det skal være så vanskelig for de forskjellige appene å bli enig da :p

Har også hørt begge deler, men har hørt 14 fullgåtte uker mest da... Så er veldig usikker. Jordmor også sier 14 fullgåtte uker. :)

Hehe, ja det er jo litt snodig det der :P Men de er altså litt uenige om det der, noen mener skillet går mellom uke 12 og 13, mens andre mener uke 15 er første uke i 2. trimester :) Men sånn sett så utgjør det jo ikke så veldig stor forskjell da :) Om en er i uke 14 så er man jo fortsatt i uke 14 enten det kalles 1. eller 2. trimester :D :)

Da jeg var på gyn pol på lørdag målte hun meg til 13 uker da, og skrev 2.trimester.
Har sett så mye forskjellig. Men jeg forholder meg til det jormoren min og det de der på gyn pol sier:) så da er jeg i 2 trimester nå:)

Back
Topp