Skravletråd April

I dag tror jeg ikke det er meningen at lillemann skal sove ute. Var å trilla og så satt jeg vogna på verandaen. Først kommer søppelbilen og han vokner og blir skikkelig redd. Da jeg endelig hadde fått han til å sove igjen kjører det 3 jagerfly over her..

Har fått gjort en del på kjøkkenet, så vært en produktiv helg :) besøkt/hatt besøk av alle oldeforeldra til snuppa. elsker slike familiehelger:) hvordan har din vært?
Loppemarked begge dagene. Trenger klær til småen som vokser så fort. Gubben satt barnevakt hjem. Så var vi hos svigers for første gang siden jeg ble sammen med gubben

Helt standard pris det :p
Ja ikke sant :p haha han vurderte å ikke ta bilde, han ringte da han satt i køen.
Jeg sa at "hvis ikke du tar det forbanna bildet så havner du lengre bak i køen"
Ja men??
"Da kan du bare bli der nede"
Javel greit da :p haha!

I dag tror jeg ikke det er meningen at lillemann skal sove ute. Var å trilla og så satt jeg vogna på verandaen. Først kommer søppelbilen og han vokner og blir skikkelig redd. Da jeg endelig hadde fått han til å sove igjen kjører det 3 jagerfly over her..
Uff da det var ikke snilt

blir artig å oppdage verden på nytt sammen med de fremover da:) skal gjøre meg klar til helsestasjonbesøk nå. Ha en fin fin dag :D
Det er det absolutt. Og se gleden når de oppdager noe nytt :D Lykke til på helsestasjonen og ha en flott dag du også:D

Åh. Er så kjipt når lurene deres blir ødelagte av sånt :(

Ja ikke sant :p haha han vurderte å ikke ta bilde, han ringte da han satt i køen.
Jeg sa at "hvis ikke du tar det forbanna bildet så havner du lengre bak i køen"
Ja men??
"Da kan du bare bli der nede"
Javel greit da :p haha!
Haha. Jaja så fikk han oppdatert bildet og da ;)

Back
Topp