Du fpr lage nyeså klart ! Var jo lagd av meg
Han har spist opp bollene og muffinsene i frysa som jeg hadde laga til bursdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du fpr lage nyeså klart ! Var jo lagd av meg
Han har spist opp bollene og muffinsene i frysa som jeg hadde laga til bursdag
Ikke så veldig. 3 km eller noeEr det langt?
Jada, men der ser ikke ut som vi har gjort noe i dagblir du fornøyd da ?
Ja kan tro jeg er sint
Han koblet opp alle spottene på stua og kjøkkenet. Og det er mangeHe he tenkte å skrive det også
Takk snuppa.Du er flink!
Så bra :-DYes babynå er jeg i gang!
Ikke mer nattevakter![]()
God natt og sov godtFår vel sove litt jeg da
må det :/Du fpr lage nye
Flinke daJada, men der ser ikke ut som vi har gjort noe i dagmen det har vi
Tusen takkHørtes ut som en deilig dag
Nyt kvelden!
Da er det digg å være nysdusja og legge seg i rene sengklærSliten.. blir godt å legge seg etterpå..

Joda vi er ivrige på å bli ferdigmå det :/
Flinke da![]()
Må vi også få laga... Og etter fødselen....NÅ kom jeg på hva jeg egentlig skulle gjøre ikveld, skulle skrive takke kort fra dåpenEr bare 2,5måned siden
(ammetåka)
Så kjekt!Blir bare dagtid i ukene, og 12-21 hver 4.helg![]()
Ideelt!Byttet noen oppgaver og bedre betingelser![]()
Fikk kortene for en måned siden, må bare få skrevet på alle sammen, og vil helst skrive en personlig takk og hilsen til alleMå vi også få laga... Og etter fødselen....
God natta og sov godtFår vel sove litt jeg da
Vi var så i småbarnståka etter at nr to ble født at vi glemte det helt... Kom på det etter 2-3 mnd og da syntes vi det var for pinlig å sende dem utNÅ kom jeg på hva jeg egentlig skulle gjøre ikveld, skulle skrive takke kort fra dåpenEr bare 2,5måned siden
(ammetåka)
Kjenner på det nå ja, må få gjort det før det er for seintVi var så i småbarnståka etter at nr to ble født at vi glemte det helt... Kom på det etter 2-3 mnd og da syntes vi det var for pinlig å sende dem ut
Så det ble aldri noen gitt....