Skal dere vite kjønn?

Enamil

Blir kjent med forumet
Vi har bestemt oss for at vi ønsker å bli overraska på fødestua denne gangen. Om vi klarer å vente sååå lenge da.. ;p Hva skal dere?

Jeg greier ikke å vente:p jeg er født utålmodig hihi

Skal prøve å ha det som en overraskelse, visste med første, hadde ikke sjans til å vente:)

Klarer ikke vente.. klarte ikke det sist heller. Må vite det:p

Mest sannsynlig ja. Får se hva vi finner på under oul :)

Vi skal vite, men ikke krise om babyen er sjenert.

Vil vite :) Unisex klær og sånn er så kjedelig så jeg vil være forberedt og kjøpe fine ting når jeg vet kjønnet :)

Ja, jeg tenker nok vi vil vite det, men hadde vært utrolig spennende å ikke vite det også:-)

Forrige gang fikk vi ikke vite selv om vi ville. Nå hååper jeg at vi får vite :-)

Vi vil vite :) Halve gleden er å ha klart navn, strikke småklær og styre på :)

Vil vite :) Unisex klær og sånn er så kjedelig så jeg vil være forberedt og kjøpe fine ting når jeg vet kjønnet :)
Kjedelig og ikke minst vanskelig å få tak i. Det meste er rosa eller blå, og det som er nøytralt i fargen har enten blonder eller biler på :p

Vi er enige om at vi vil vite, men blir nok å kjøpe mye kjønnsnøytralt utstyr med tanke på eventuelt flere barn :-)

Har overlatt til mannen å bestemme, siden jeg fikk vilja mi sist og ikke visste :p vet ikke hva han havner på enda

Første gangen ville vi vite av praktiske grunner, nå sist visste vi ikke og det var bare sååååå gøy; for oss og de rundt oss også :-) Så vi vil ikke vite denne gangen heller! Anbefales virkelig! Iallfall om man har barn fra før. Da skal mye arves som man trenger første tiden uansett. Kjøper ikke ny vogn fordi den forrige er mørkeblå, om det blir jente liksom..

Back
Topp