Skravletråd Lag Blåbær

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Dette er skravletråden til lag Blåbær.

1. Miss-babysyk
2.Det er ikke bare bare Bernt
3.Sara
4.Rødtoppen Hissig
5. Tyggis
6.Stinefine
7.Sanity
8.Frk.MammaMor
9.Zephyra
10. Sørlandsbaby
11.Aninee
12.Nøttelitenitreet
13.lille_gull_15
14.guttemamma-89
 
Last edited:
Ja vel, damer! Skal vi ta en liten "presentasjon" av oss selv? Litt om hvor vi bor, evt familiesituasjon og mål med slankekrigen feks?:)

Jeg er som dere ser fra Sørlandet, 3-barnsmamma på 26 år og lykkelig gift med mannen I mitt liv:) målet mitt med å melde meg på her er å først å fremst bli I bedre form, men har I tillegg 25-30 kg for mye, så om noen av de forsvinner blir jeg glad for det:)
 
Ja vel, damer! Skal vi ta en liten "presentasjon" av oss selv? Litt om hvor vi bor, evt familiesituasjon og mål med slankekrigen feks?:)

Jeg er som dere ser fra Sørlandet, 3-barnsmamma på 26 år og lykkelig gift med mannen I mitt liv:) målet mitt med å melde meg på her er å først å fremst bli I bedre form, men har I tillegg 25-30 kg for mye, så om noen av de forsvinner blir jeg glad for det:)


Jeg bor i Oslo sammen med kjæresten. Vi har to barn som blir tre og et til sommeren.:) Er hjemme i permisjon for tiden, som kan være en utfordring med mye stuer i marka som serverer varme boller og hyppige kafé besøk:)
Jeg veier pr i dag 65,5 kg, å mangler bare de siste 4,5 som jeg har strevd med siden desember! Håper dette kan motivere meg!
Er såpass gira at jeg alt har lagt om kosten å gått ned en kg siden jeg meldte meg på! Hurra!
 
Er det forresten noen av dere som har vært med før?:)
 
Tror jeg hører til her :happy: Målet mitt er 5kg til juni!
Men har totalt 20kg å gå ned.. USJ det er så demotiverende høyt..:arghh: Fokus på delmål her ja!:oops:
Nå er ivertfall godisen pakka ned og skal ikke røres før lørdag! Skal prøve meg på mest plantebasert mat for å få i meg alle vitaminene jeg trenger, det er det eneste jeg har greidd å holde meg til før så da skal jeg koble det til vektnedgang nå.

Har ikke vært med før, jobber 100% som lærer, vil være anonym :)
 
Jeg er en tobarnsmamma fra Nord-Norge på 29år. Har en på 6år og ei på snart 2mnd. Er foreløpig i permisjon, men jobber til daglig 100% som lærer.
Var med på slankekrigen her inne for noen år siden og gikk ned noen kg. Så tenkte jeg skulle prøve igjen nå. Begynte vektnedgangen i i april i fjor og gikk ned 5kg før jeg ble gravid. Hadde ca 20kg igjen til matchvekt på det tidspunktet. Nå er jeg 8kg unna matchvekt og tror jeg skal klare det-helst før juli :)
 
Bor i sandefjord
Bor med lille L og samboeren min.
Driver med hesten min scrapping og foto

Meldte på meg her for å komme ned i vekt. Har No barsel vekt som må av ca 20 kg men satser på 15 kg.

Er hjemme med den lille til sommern som kommer fort:)
 
Blåbær, blåbær, blåbær

Må memorisere, jeg kommer nemlig ikke til å klare å huske det.

Jeg er 37 år, har nylig fått mitt tredje barn sammen med min mann og er med for andre gang. (første gang måtte jeg bryte da jeg ble gravid)

Målet mitt er å komme tilbake i trivselsvekt og form etter svangerskapet, 4-5 kilo ned og generelt bedre form. Sunnere livsstil er fokus mer enn ren slanking, bl.a fordi jeg har en mor med diabetes og selv er i risikogruppen for arvelig belastning i så måte. Jeg vil ikke aktivt slanke meg hardt, så mye å gå på har jeg ikke, og jeg fullammer min datter samtidig som jeg pumper 1-2 dl i døgnet som jeg leverer til melkebanken på sykehuset, så jeg skal passe på å få i meg nok (og riktig) mat.
 
Hvem melder seg som lagleder forresten?
 
Vi trenger fortsatt krigleder og lagledere på plass til fredag. Hvem melder seg? :)
 
Jeg er 28 år, og bor på Østlandet sammen med mann, to barn og hund.
Jeg har vært med på dette en gang tidligere for noen år siden, og gikk da ned det jeg ville. Dessverre kom alle kiloene på igjen når jeg ble syk i fjor, og det ser jaggu ikke ut til at de vil bort, heller.
Nå planlegger vi bryllup i 2017, og da vil jeg tilbake til en vekt jeg er komfortabel med. :)
 
Jeg er 26 år fra Oslo, og bor med mannen. Ingen barn fra før. Jeg meldte meg på for å gå ned noen ekstra kilo som sitter spesielt rundt magen (vanlig for oss med PCOS(S) . Jeg håper at vekten kan hjelpe med å stabilisere syklusene mine og få den etterlengtede spiren som vi har prøv på i 15 pp, nå starter 16 pp:) Jeg vier 69 kilo nå (kost meg LITT mye i påsken :-D ) og jeg vil gå ned til 61-62 kilo. Ca 7 kilo å miste da:)

Morsomt at jeg er med i blåbær gruppen, da jeg faktisk tilhørte blåbær avdelingen når jeg gikk i BHG :joyful:
 
Jeg er med for å gå ned de siste graviditetskiloene :) Gikk opp svimlende 30 kg i graviditeten. Har gått ned 22 av dem nå (ikke bare lett!), 8 kg igjen til vekt før graviditet. Hadde litt å gå på før også, så jeg trenger dette for å føle meg vel. Har ikke vært med før. Er 27 år, og har et barn på 9 mnd med min kjære mann. Jeg vil fokusere på porsjonskontroll; altså at alt er lov, men hvor sunt det er tilsier hvilken mengde jeg kan spise. Vil likevel kutte ned på sukker og fett, men det skal være "lov" i begrensede mengder.
 
Porsjonskontroll er nøkkelen for meg også tror jeg.. Har store problemer dersom en godteskål står foran meg, så jeg skal plukke ut litt og sette vekk skåla på lørdagen. Heller lage grove vafler, bananpannekaker eller noe rundstykker.. Hva trener dere? Her blir det hjemme og joggetur/intervaller.
 
Back
Topp