Ja jeg er litt sur på han idag egentlig.Sa han det? :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg er litt sur på han idag egentlig.Sa han det? :O
Haha! Tro meg jeg vil. Jeg er litt (veldig) sur på han. Så nå skal vi på besøk det gjør ikke ting bedreMakan til mannfolk!![]()
Spark han i leggen fra meg!
Oj det var sentTja. Sov jo litt da, men mannen bråket en del,og han la seg ikke før 6 i morges
Så bra hun likte denÆæhda har vi montert den nye stolen, vært på en liten kjøretur, J elsker stolen
woop woop
Fått gjort litt i dag dere daDa har vi montert og hoppa på trampolina.. Babyen har sovet hele tiden.. Vi har rydda ute og fått frem endel utemøbler.. Samt avslapping i sola.. Livet er herlig asså!
Brukte kun 40 min på trampolina.. Slet litt med sikkerhets nettet da. Men så er jeg litt for kort til å nå opp så blir litt akrobatisk![]()
Det var detGuri, så fantastisk!!![]()
Ååh det høres deilig ut. Kos deg ♡Merker det blir lite skravling på meg i så fint vær24 grader i solveggen her
![]()
Det skjønner jeg godt nå!Ja jeg er litt sur på han idag egentlig.
God tur hjemDa nærmer ferien seg slutten.
Ca 20 og sol nå og om et par timer drar vi til flyplassen
He he det må du vel. Grått er fint daMå Google litt mer på fargekombinasjoner![]()
Det har vi gjortGod ettermiddag snuppa
Håper du har koset deg i sola! Deilig her også![]()
Ja det har viSett filmen som heter Gunvald?
Åh. Hvem er syk?:/ jo hatt en relativt avslappende helg. Sjefen og nest-sjefen min var på besøk idag og drakk kaffeuten om sykdom idag jaduda?
![]()
så koseligÅh. Hvem er syk?:/ jo hatt en relativt avslappende helg. Sjefen og nest-sjefen min var på besøk idag og drakk kaffe![]()
Ja. Nest sjefen er dog søstra mi og daså koseligN fikk feber i natt :/ er noe som går i bhg hørte jeg på torsdag. "bare" feber
Håper han setter pris på detHaha lurer på om mannen blir blid når jeg i juni bestiller en kjøretime til hanlitt sånn hint hint bli ferdig med lappen x)
Så koselig med besøkI middagslagingen igjen![]()
Hatt besøk av både sjefen og nest-sjefen nå i 3 timer![]()