Det er jo slikt med film som er basert på bøker. Blir like skuffa vær gang:/The half blod prince, syns ikke den var så bra. Masse de ikke har tatt med som burde vært med jo![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo slikt med film som er basert på bøker. Blir like skuffa vær gang:/The half blod prince, syns ikke den var så bra. Masse de ikke har tatt med som burde vært med jo![]()
Hva skal dere se?Vi skal se film viSå burde vel legge vell tlf snart
![]()
Er det halsen?Spent på om kb blir klar til cup i morgen..
Håper på det men gjenstår å se hvor lenge mini soverKos da om du kan sove lenge i morgen![]()
Oi, det er imponerende!
Jeg overlater det til mannen![]()
Ja, heldigvis bare 700 meter fra hjemmet, også var mannen med![]()
Ja han hoster så innmariEr det halsen?
tusen takkvi er strålende fornøyd
![]()
takkdet ble BeSafe Izi modular i size. Akkurat den vi ønska oss også
Vi er såå fornøyde med gavenhadde jo aldri i verden trodd at vi ville få den. Vi sa til folk at vi ønsket oss penger til bilstolen. Men herregud så fikk vi den joo
![]()
Kos deg du ogsåNei, da logger jeg sånn halvveis av. Kos dere i kveld folkens![]()
Hva har du lyst på nå?Ikke det lureste å se på strikkeklær når man skal spare penger
Har lyst på alt jeg ser jo![]()
Høres ikke bra ut :/Ja han hoster så innmari
Nei er ikke detHøres ikke bra ut :/
Åjavært pikedrømmen min sammen med å få barn her
![]()
Hva gjør dere da jenter ?
Mannen satte opp vår med hjelp av ungene. Ba meg komme for å ta sikkerhetsnettet da, det pleier jeg å ta.
Osloanorakk til barna, Mariusgenser til meg og lillesnuppa. Flere ting fra klompelompe, lettvint bukse/genser. Det meste med andre ordHva har du lyst på nå?