Mhm helt sikkertJa var det da. Sikkert en plass du følte var veldig lur da du la dem der :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm helt sikkertJa var det da. Sikkert en plass du følte var veldig lur da du la dem der :-D
Lister og foringer på stuen, lister i trapp nedgang, og hele yttergangen og badet.Er det mye som gjenstår ?
Det er brahatt en fin dag ?
den har vært finhvordan har dagen din vært ?
Takkkos deg på jobb
Har aldri drømt om å gifte meg så det var liksom bare en bagatell for megHehe søta![]()
Ja! Men det var nok det besteDet var dumt å bytte![]()
Vet du.. det tror jeg og :OHuttemegtu!
Må lage mer neste gang!
Hadde vi kommet over et supertilbud på grill som er gass hadde jeg nok og fått overtalt hanDet var det samme hermen fikk tilslutt overtalt han
![]()
Vi fikk en kjempe god pris på en stor weber,betalte bare halve prisen Nesten på vår lokale Jernia for at det var ei av de som jobbet det som hadde ombestemt seg og ville ha en mindre![]()
ÅjaHar aldri drømt om å gifte meg så det var liksom bare en bagatell for meg![]()
HeheÅjavært pikedrømmen min sammen med å få barn her
![]()
Skal holde øynene åpneHadde vi kommet over et supertilbud på grill som er gass hadde jeg nok og fått overtalt han![]()
Det er litt som gjenstår da ser jeg. Er mannen din elektrikker eller bare usedvanlig handy?Lister og foringer på stuen, lister i trapp nedgang, og hele yttergangen og badet.
Mannen og nevøen river badet akkurat nå så kommer rørleggeren og mureren neste uke etter mannen har lagt varmekabler, snekkerne har en annen jobb i ca 2 uker , men kommer ved behov. Mannen gjør el arbeidet selv og jobber ved siden så det er mye jobb så han syns det er greit med en liten pauseeller å jobbe 70% hver kveld istedetfor 200% for å henge på snekkerne .
Nei så kjipt !!Det er bra
Jada, sett bort fra at jeg punkterte så![]()
Ja var kanskje detJa! Men det var nok det beste![]()
Samme herHehe
Min har bare alltid vært å bli mamma![]()
Var nok lurt å vente jaSkal prøve å få lagt ned 4 åringen nå. Litt på overtid siden mannen river badet, som er vegg i vegg med soverommet hennes fant jeg ut at det var greit å vente til de var ferdig.