Skravletråd April

Er det mye som gjenstår ?
Lister og foringer på stuen, lister i trapp nedgang, og hele yttergangen og badet.
Mannen og nevøen river badet akkurat nå så kommer rørleggeren og mureren neste uke etter mannen har lagt varmekabler, snekkerne har en annen jobb i ca 2 uker , men kommer ved behov. Mannen gjør el arbeidet selv og jobber ved siden så det er mye jobb så han syns det er greit med en liten pause :) eller å jobbe 70% hver kveld istedetfor 200% for å henge på snekkerne .

Det var det samme her :p men fikk tilslutt overtalt han ;)
Vi fikk en kjempe god pris på en stor weber,betalte bare halve prisen Nesten på vår lokale Jernia for at det var ei av de som jobbet det som hadde ombestemt seg og ville ha en mindre :p
Hadde vi kommet over et supertilbud på grill som er gass hadde jeg nok og fått overtalt han :p

Lister og foringer på stuen, lister i trapp nedgang, og hele yttergangen og badet.
Mannen og nevøen river badet akkurat nå så kommer rørleggeren og mureren neste uke etter mannen har lagt varmekabler, snekkerne har en annen jobb i ca 2 uker , men kommer ved behov. Mannen gjør el arbeidet selv og jobber ved siden så det er mye jobb så han syns det er greit med en liten pause :) eller å jobbe 70% hver kveld istedetfor 200% for å henge på snekkerne .
Det er litt som gjenstår da ser jeg. Er mannen din elektrikker eller bare usedvanlig handy?

Skal prøve å få lagt ned 4 åringen nå. Litt på overtid siden mannen river badet, som er vegg i vegg med soverommet hennes fant jeg ut at det var greit å vente til de var ferdig.

Her blir det straks håndballkamp :)

Back
Topp