Pølser er en grei nok start på grillsesongenVar bare pølser da, men det vsr forskjellige![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pølser er en grei nok start på grillsesongenVar bare pølser da, men det vsr forskjellige![]()
Hihi, men sånn er det jo med alle søskenSpesielt på godt og vondtalltid en å leke med og alltid en å krangle med
![]()
Er jo egentlig ikke synd på meg,som har spist middag hos ei venninne i 2 dagerDet vil jeg tro ja
Burde vært gjort her og...Vi må egt male gjerdet...
Ha en fin vaktJeg skal på nattevakt![]()
Men sykkelen var god?Nei har nok ikke dey
God kveldGod kveldhåper alle har en fin lørdags kveld. Nettop spist pizza og slapper av på sofaen
Kan være at de ser mellom fingrene på detStår ikke noe om faktisk :O men står at det er for bryllup osv da
Serverer litt alkohol resten må de ha med selv
Ha ha heldig duEr jo egentlig ikke synd på meg,som har spist middag hos ei venninne i 2 dager![]()
halloGod kveldhåper alle har en fin lørdags kveld. Nettop spist pizza og slapper av på sofaen
Vi må male huset også i år.. grøssBurde vært gjort her og...
Og gelenderet på verandaen...
Og vaske utvendige veggen.. Blir så mye veistøv og støv fra kornsiloen.....
Oh Yess, det er greit årer rundt for megPølser er en grei nok start på grillsesongen![]()
Ja det er jo kristelig stedKan være at de ser mellom fingrene på det![]()
Her er det ikke lov..
Det er den men må kjøpe gelesetetMen sykkelen var god?
Jeg planla hele bryllupet vårt på 3 uker jegTakk for dethåper det selv
![]()
Når er dere ferdig med alt da tror du?Det er såvidt her også![]()
Kjedelig å ikke få tak i det man vil haVet ikke. Står ikke noe om det. Blir sprø av jakkestyret
Heldigere enn mannenHa ha heldig du