Skravletråd April

Heldigvis har de nettopp pussa opp lokalet her i nærheten og det kan vi låne gratis. Så er nok mat og alkohol som blir dyrt her!
Oi hvor bor dere? :)
Vi skal ikke ha venner på middag annet enn forlovere :p

Trampoline er gøy:D ikke fått opp vår ennå...
Kan være veldig slitsomt med gutter i den alderen og konflikter:) håper det roet seg etterhvert..

Ikke vi heller.. Men kanskje i morgen når babyen sover? I fjor satte jeg den opp alene 6 mnd på vei, så må vel klare det med 10 mnd baby og :p

Vi har bittelitt regler på trampolina, som går på sikkerhet.

Også en generell regel om å ikke utestenge, være greie, og, vel, ja for jentungen (og venninna) at det ikke er ok å gå fra hus til hus og be om sjokolade. Selv om naboen er grei som bare det. I fjor sommer fikk de to også regelen om at det er faktisk ikke lov til å leke med hageslangen. På en varm sommerdag setter jeg glatt på spreder og lar dem leke med det de vil av vann, det er ikke det altså.

Reelt sett også "man plukker ikke blomster i blomsterbed (og tråkker ikke i dem heller)" (naboene sine, vi har ikke blomsterbed selv), "man stikker ikke vekk uten å gi beskjed", "vi tisser ikke i hagen" og en hel haug med andre, så joda, vi har regler ute også vi. Som jeg faktisk ønsker at også besøkende unger skal overholde, innen rimlighetens grenser.

Fornuftige regler! De trenger litt regler ute og :) det har våre barn og.

God ettermiddag dere!
Wow for en vellykket navnefest.
Vi fikk en BILSTOL :o holy shit!
Vi som hovedsakelig ønsket oss penger til stol så fikk vi hele stolen av J sin gudmor og familie.
Wooow. For en fantastisk dag.

Så herlig! Fin gave og gratulerer med overstått dag

titter innom mens jeg venter på middagen :) tydeligvis er N veldig sliten idag, for henne sover en del idag. har prøvd å vekke henne men hun bare kolapser sammen :( sovet 2 timer nå...

hva gjør dere? :)

funnet perfekte reisen etter bryllupet vårt neste år :D sa kan ikke vente med å kunne reserve den reisen

noen som har vært på zakynthos?
Aldri vært der desverre:)

Back
Topp