Hvilken? Og hvordan har dere gått fram m mengde og tilvenning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo ikke noe farlig å gi på ettermiddag kveld, det er vel bare det at man helst vil slippe en urolig natt dersom det skulle komme en reaksjonKan jeg gi grøten kl 5, eller blir dette for sent når det er smaksprøve tro?
Helsesøster snakket også om velling. Er det noen fordeler med det i forhold til grøt? Har aldri gitt det til noen av mine...Startet for en uke siden og da var han 3 mnd og 1 uke. Begynte med nestle mai og banan men nå har vi gått over til den økologiske grøten som blir bedre å blande og den går ned på høykant. Gir det i flaske da, som velling
Helsesøster snakket også om velling. Er det noen fordeler med det i forhold til grøt? Har aldri gitt det til noen av mine...
Det er jo ikke noe farlig å gi på ettermiddag kveld, det er vel bare det at man helst vil slippe en urolig natt dersom det skulle komme en reaksjon
Vi startet med Nestlé mais/ris m.banan. Smaksprøveporsjon i to dager tror jeg, før jeg økte litt iht. hennes begeistringEtter en uke spiser hun ca. en halv porsjon. Tror de styrer det greit selv, så du merker sikkert hvor fort du skal øke
En på treningsgruppa mi startet i forrige uke og han er allerede oppe i en og en halv porsjon! Uten magevondt. Han var med andre ord veldig klar!![]()
Jeg har aldri forstått greia med velling jeg da! Husker vi forsøkte å blande grøten til storebror skikkelig tynn, men DET var ikke aktuelt altså !: PHelsesøster snakket også om velling. Er det noen fordeler med det i forhold til grøt? Har aldri gitt det til noen av mine...
Vi har prøvd litt fruktmos. Det likte hun nesten like godt som grøt.Her tror jeg kanskje jeg fikk lurt inn 1/2 tskje tilslutt... var ikke veldig interessert og synes egentlig ikke det var veldig godt heller tror jegMen vi fortsetter å prøve
Har du forsøkt noe annet enn grøt?
Vi har prøvd litt fruktmos. Det likte hun nesten like godt som grøt.
Avokado+mm var sånn passe populært. Det samme med potet+mm. Den fikk jeg ikke til å mose helt fin, så det var nok de små klumpene som ødela
Vi hadde besøk av en svenske forrige helg som lurte på hvorfor vi ikke ga velling på flaske. Det er visst helt vanlig i Sverige i følge han.
Ifølge vår helsesøster så kan vi bare tilby "alt" fra 4mnd. Små mengder Såklart, og holde seg gjerne til en ting av gangen. Så man kan se om d ev skulle være noe de ev reagerer på.Ja i sverige så bruker de mye velling har jeg forstått.
Med storebror så ga vi bare grøt fram til 6 mnd mener jeg.. mulig noe fruktmos... Skal man bare tilby "alt" fra 4 mnd´er nå? siden du ahr gitt både avokoado og potet?
Oj, svaret mitt ble visst ikke publisert!Ja i sverige så bruker de mye velling har jeg forstått.
Med storebror så ga vi bare grøt fram til 6 mnd mener jeg.. mulig noe fruktmos... Skal man bare tilby "alt" fra 4 mnd´er nå? siden du ahr gitt både avokoado og potet?