Tights som bukse?

therelo85

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Bruker du tights som bukse? Eller må du helst ha en lang topp/kjole over..
Selv kunne jeg aldri ha sprada rundt i en tights og kort topp ute blandt folk.. Med mindre det er treningsklær da :o

Syns tights er veldig behagelig å gå med men bruker tunika/topp eller kjole som dekker rompa ihvertfall :)

Brukte mye tights, men da med tunika eller lang topp. Aldri som bukse.

Brukte det før, når jeg var mye større. Var mer behagelig og følte meg mer komfortabel med det.

Elsker tights, men må ha noen som kan dekke rumpa :p med mindre det er tights med lommer på rumpa, da behøver jeg ikke dekke over :p

Bare til tunika ol, med mindre jeg kun er hjemme og ikke finner joggebukse feks.

Tights er tights, ikke bukse ja.

Nei! Det ser helt fryktelig ut når tights brukes som bukse. (Kan til nød bruke det som bukse hjemme om jeg mangler klær, men aldri blant andre folk)
Skal jeg gå med tights må jeg ha en lang singlet og lang genser. Det går jeg med uansett, da. Klarer ikke å gå med korte t-skjorter/singleter/gensere. Det må helst kunne dekke minst halve rumpa. Skulle ønske flere kunne gjøre det samme for jeg ser flere rørleggersprekker enn jeg vil. :P

Tights er det beste jeg vet!! Men bruker alltid en litt lengre genser eller bluse over. Eventuelt en lang singlet med cardigan :) skal jeg ha kort topp, genser, bluse over så bruker jeg jeggings. Kan ikke fordra jeans :o føler meg innestengt :P

Tights er ikke bukse hvis du er over 10 år!

Tights er ikke bukse hvis du er over 10 år!
Tenkte på det når mellomste tok på seg tights og kort genser i dag. Men hun er bare fem, så unnskyldt enda.

Tights som under kjole/tunika ok. På trening og turer ok.. Sånn type treningstights ute på byen osv... Ikke pent ;)

Dekker rompa. Tenker det om barn også, det er som ei strømpebukse men litt mer påkledd og hverdagslig.

Tenkte på det når mellomste tok på seg tights og kort genser i dag. Men hun er bare fem, så unnskyldt enda.
Absolutt, mi på 4 gjør også det.

Back
Topp