I
Ingenbruker
Guest
Hva kjøper dere på ebay? Tips til morsomme og praktiske kjøp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøper kun frå selgere frå Korea, og med høg ratingDere som kjøper koreansk sminke, hvordan "siler" dere ut useriøse selgere? Er så skeptisk til ting som skal på hunden :/
Har du link til noen selgere? Hva er bra med koreansk sminke siden så mange kjøper det?Kjøper kun frå selgere frå Korea, og med høg rating![]()
Lurer jeg også påHar du link til noen selgere? Hva er bra med koreansk sminke siden så mange kjøper det?
Beautynetkorea http://m.ebay.com/sch/i.html?sid=beautynetkorea&_pgn=1&isRefine=trueHar du link til noen selgere? Hva er bra med koreansk sminke siden så mange kjøper det?
Du har ikke bleier på huden til barna altså ;-)Alt fra tøybleier til stygge julegensere.
Eneste jeg ikke kjøper, er ting som skal i munnen eller på huden til barna, ting som skal i vår munn eller ting som er i kontakt med mat (kakeformer etc). Kjøper heller ikke sminke derfra, merkesminke da, koreansk kosmetikk kunne jeg gjerne kjøpt (og kommer nok til å kjøpe når jeg har tid til å sette meg inn i det).![]()