håper hun sover nåHoldt på med legging siden 18måtte avbryte gå ut på kjøkkenet, hente mat til meg selv å fortsette. Hater sånne dager...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
håper hun sover nåHoldt på med legging siden 18måtte avbryte gå ut på kjøkkenet, hente mat til meg selv å fortsette. Hater sånne dager...
så deiligSlappe av tenker jrg
nei hu er ikke plagaVar nok verre for deg enn ho. Hvis ho sover så plages ho nok ikke![]()
jaSkal dere se noe på tv i kveld?
Ja det var det, men gikk fort over da. 1 år til ukaGrusomt sikkert vil jeg tro? Er nettopp pga nedleggingen jeg er så usikker på om jeg skal utsette mi for det.. Er din gammel?
Begynt å regne her ogsåGlad jeg syklet etter jobb for nå regner det
JA blir herligOoh....så deilig![]()
Farger det blondt jegGodt med egen pleie
Hvilken farge?
Husarbeid og nattevaktHva skal dere finne på i morgen da?![]()
Hvor mange er du medlem av?Gaaah
Så ett innlegg i en fbgruppe før i dag men hisker ikke hvilken kjøp og salg gruppe
Det regnet altså! Huff og herk!Begynt å regne her også![]()
God kveldGod kveld jenterhar ikke fått kommet før nå. Vært på sykehuset i dag det var helt forferdelig ! Men hun er så flink
Vis vedlegget 170556Vis vedlegget 170557
Skjønner det er tøftMini sovnet i egen seng i kveld. Etter 50 min synging, kosing og litt lek i egen seng. Men du så dårlig samvittighet jeg her når jeg ser han ligger og er vant til å få komme i armene til meg el gubben og sovne der og så plutselig blir den rutinen borte. River i mammahjertet :-/
Samme herSamboer styrer TV'n i kveld
Men da er det gjortIkke særlig spennende. Bare å sitte foran pcen og ta noen e-kurs :å
Venter på at mannen skal komme hjemHva er planene for kvelden?![]()
Så kultTakk takk. Nydelig havgrønn/blå er den og![]()
God kveld jenterhar ikke fått kommet før nå. Vært på sykehuset i dag det var helt forferdelig ! Men hun er så flink
Vis vedlegget 170556Vis vedlegget 170557
Men i morgen skal den ut![]()
Skal bare levere utstyret i morgen, så er vi ferdig
Da har du det klart skjønner jegså deilig![]()
nei hu er ikke plagaog det er kjempe deilig
jaTV 2 hjelper deg også unge mødre ? Også paradise
Ja det var det, men gikk fort over da. 1 år til uka![]()
Den var knallfin!bra fin denne her![]()
![]()
Ja hun sover nåhåper hun sover nåså kjedelig med slike kvelder... :/