Hurra! Mangler litt enda jeg,Da kom jeg over 1000 innlegg, månedens krav![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Mangler litt enda jeg,Da kom jeg over 1000 innlegg, månedens krav![]()
Høres ut som en god plan det da. Satser på skravking i kveld jeg og. Og litt håndarbeid som jeg henger etter medHenge her på skravletråden, kanskje strikke litt![]()
Har jo gjort det I dag, så skal jeg hjelpe litt. Det er sånn sitte rolig arbeid jeg skal gjøre tenker jeg. Er den del spiker som skal hamres ned i gulvet siden de stikker opp litt. Tenker det er sånn greit arbeid for megNei du skal hvile du!
Strikker eller syr du?Høres ut som en god plan det da. Satser på skravking i kveld jeg og. Og litt håndarbeid som jeg henger etter med
Til 17 mai håper vi.Det kan jeg forestille meg! Når tar dere sikte på å være ferdig da?
Så ds blir det bonus resten av mndEr det nå ja![]()
Gikk det bra i dag?Så deiligher sover snuppa også nå. Med stripsa armer og slange i nesa :/
Møte på jobb og gå gjennom selvangivelsen er vel de største tingene på planenBaby, så jobb. Enn du?![]()
Må huske å ta selvangivelsen jeg ogsåMøte på jobb og gå gjennom selvangivelsen er vel de største tingene på planen![]()
ÅååhDa kom jeg over 1000 innlegg, månedens krav![]()
Begge skal utredes for det, men mest sannsynlig er det det ja. Siden jeg også har detJa det letter nok![]()
Har begge adhd? Hvis det var det det var? Mulig jeg blander...
Hva har du nå da?Hurra! Mangler litt enda jeg,
Mangler vel tre nye enda, men det skal jeg få tilÅååhenn trådkravet?
Det stemmer. Jeg får ta det med meg inn i neste mnd daSå ds blir det bonus resten av mnd![]()
Ok! Blir lange dager da! Åh, tenk følelsen når alt er på plass da!Til 17 mai håper vi.vi har snekkere som gjør mye, mannen gjør alt elektriske også maler vi, og alle riving, rydding og bæring gjør vi selv
JaUff da så kjedelig
HeklerStrikker eller syr du?
Hun sovna nåHuff da! Holder du på enda ?