Ta jern, spise jernrik mat osv. Blir det for ille får jeg overføring men det skal nok en del tilKan man gjøre noe med blodprosenten selv da??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ta jern, spise jernrik mat osv. Blir det for ille får jeg overføring men det skal nok en del tilKan man gjøre noe med blodprosenten selv da??
10200 og noeHvir mange innlegg ble det?
Snakket ikke du om en barfota anorakk?Jeg har så lyst på noe annet enn skalljakke til kb men vet ikke helt hva
Ja er jo det. Jeg må bare bli litt flinkere til å prioritere meg seg og helsen når bekkenet ikke alltid er enig istedenfor å springe på jobb og tenke det går nok braJeg vetmen det er sant da
![]()
Takk for detTakk snuppadu også.
Her fortsetter Harry Potter maratonet![]()
Jeg ogDet skal jeg
Ooh, kan sprade der også!!Er ikke stranden jeg har i tankene.
Spa hotell med masse boblebad og bassenger![]()
Det er helt korrektJa er jo det. Jeg må bare bli litt flinkere til å prioritere meg seg og helsen når bekkenet ikke alltid er enig istedenfor å springe på jobb og tenke det går nok bra
Ja hu veide 6700g og 64cm. Følger sin kurve perfektGikk det bra?![]()
Jeg også. Blir tidlig kveld her ihvertfallEr..så..trøtt...
Det har vi. Vært ut å trilla en lang tur og gjort noen ærendSkjønner. Da hadde jeg valgt sånn også
Hatt en fin dag da?
Legge deg tidligEr..så..trøtt...
Finne senga snart da?Er..så..trøtt...
Skal du ut å reise ?Er ikke stranden jeg har i tankene.
Spa hotell med masse boblebad og bassenger![]()
Vurderer det her også. Men kjenner meg selv for godtJeg også. Blir tidlig kveld her ihvertfall![]()
Helt santDet er helt korrekt
Vet det er vanskelig å legge samvittigheten til side, men du tjener absolutt mest på å ta vare på kroppen og deg selv![]()
Så bra.Det har vi. Vært ut å trilla en lang tur og gjort noen ærend
Du da?
Haha, kan jo di at jeg skal gjøre detLegge deg tidlig![]()
Haha ikke alltid lett å finne sengen med andre ord?Vurderer det her også. Men kjenner meg selv for godt