Skravletråd April

Pause nå. Mest stua i kassa idag. Men passer meg egentlig fint da jeg er sliten:p

Merkes litt jeg er den nye :p og hun hurtige i kassa. For de har egentlig regel om max 2 timer hver i kassa. Men har sitti der 3 timer. Og tilbake igjen etterpå til 10.
Hehe :p greit når du liker det da :)
Hvor lang pause har du?

Jeg skjønte det var mye trøbbel med jentungen i dag:/
Ja. Hun har bare vært så vrien. Og gubben vekte henne skikkelig inatt da han var hjemme noen timer med å begynne å bråke på rommet klokken 0515. Helt unødvendig. Og måtte starte dagen da med en frøken som ble dratt ut av drømmeland.

Tror jeg skal lage meg en kopp kakao. Må bare få lagt barn først :)

Var hos jm i dag,hadde vist veldig lav blodprosent (sjokka, nei) og fikk m beskjed om t det var ikke rart om jeg var sliten, trøtt og hadde lite energi..

Ja. Hun har bare vært så vrien. Og gubben vekte henne skikkelig inatt da han var hjemme noen timer med å begynne å bråke på rommet klokken 0515. Helt unødvendig. Og måtte starte dagen da med en frøken som ble dratt ut av drømmeland.
Det hørtes helt håpløst ut:/
Kjedelig når de vekkes. Storesøster holdt på å vekke lillesøster her også midt på natta, men jeg fikk henne heldigvis til å sove igjen:)

Tror jeg skal lage meg en kopp kakao. Må bare få lagt barn først :)
Haha. Jeg leste at du skulle lage kakao, men du måtte bare gå å lage barn først :p hahahah (som i...en tur på soverommet først :p )

Hehe :p greit når du liker det da :)
Hvor lang pause har du?
30 minutter pause :)

Ja, idag er det greit å bare være i kassa og svinse. For jeg vet sånn egentlig ikke enda kveldsruitinene her. De har ikke gått gjennom de med meg :p og jeg orker egentlig ikke idag og trø butikken frem og tilbake med varer :p kassa er slitsomt, men på en annen måte :p

Haha. Jeg leste at du skulle lage kakao, men du måtte bare gå å lage barn først :p hahahah (som i...en tur på soverommet først :p )
Ingen planer om det gitt :p

Back
Topp