Ja legen er merkelig. Går på gravidtrening som jeg får dekket av bedriftshelsetjenesten på jobb da og der er det fysio som leder treningen. Hjelper litt men har kun hatt 1 trening til nå da. Begynte på mandag som var
Bra det da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja legen er merkelig. Går på gravidtrening som jeg får dekket av bedriftshelsetjenesten på jobb da og der er det fysio som leder treningen. Hjelper litt men har kun hatt 1 trening til nå da. Begynte på mandag som var
Uff da, så slitsomt!Formen er braferdig med dagens brekninger haha
blitt en rutine på morgenen
Du da? How ya doin?![]()
Spennende
Skal til første kontroll hos jm. Spent på hva hun sier![]()
Du da?
Har spist en håndfull blåbær jeg også
Og et par håndfuller potetgull.
Må ha frokost. Trodde mannen snart skulle være kommet hjem. Han skulle ta av 24 timers blodtrykksmåling og hadde da time hos legen, men det var da vel i ni tiden...
Takk, er deilig å freshe seg litt oppHøres herlig ut å få fikset negler. Kos deg med møtet etterpå
![]()
Takk for detI like måte![]()
Ja han kommer med litt generelle råd til alle men vil vi ha råd ellers så anbefaler han at vi får henvisning slik at han se på oss som enkelttilfelleBra det dakan jo hende du kan få litt hjelp og råd fra denne fysiown?
Hadde vært kult med noe til mammaenHva premie kunne du ønsket?
Ja blir vel sånnPå jobb nå?
Greit nok med søvn her og snuppa sov godt så. våknet ikke før halv 6 for pupp og sovnet med engang så
Herlig å få fiksa negleneSpennendelykke til på kontroll!
Nettopp ferdig i neglstudionå skal jeg straks på en fagdag med en forening jeg er medlem av
![]()
Nei og nei ! Så kjedelig. Kan ikke innholdet reddes?Dette kan ikke skje ikke denne mnd...;( Mobilen min har havna i vannet og er død, kommer ikke til på klare kriteriene for denne mnd, *ikke bare det mobilen min har ALT av info om møter og ting som skal bli hjort! *slå hode i pulten*
Ja hihi. Terminen din har svigerfaren min bursdagDa blir det spennende å se om hu kommer på din bursdag da![]()
Kanskje du kan få henvisning fra bht?Ja han kommer med litt generelle råd til alle men vil vi ha råd ellers så anbefaler han at vi får henvisning slik at han se på oss som enkelttilfelle
Dette kan ikke skje ikke denne mnd...;( Mobilen min har havna i vannet og er død, kommer ikke til på klare kriteriene for denne mnd, *ikke bare det mobilen min har ALT av info om møter og ting som skal bli hjort! *slå hode i pulten*
Kan høre med deKanskje du kan få henvisning fra bht?
De rette med striper eller krone?Akkurat kjøpt selv
Jentungen elska sitt![]()
Ja det er ikke feilHadde vært kult med noe til mammaen
Idag har jeg fri heldigvis!
Deilig med god natt hos dere da![]()