Må det snartPrøve sove da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må det snartPrøve sove da![]()
Jeg ser det nedersr på siden på appen da jeg skal bla meg til neste side ;-)
1171 innlegg til.
Men farten er synkende, som ventet
Innlegg pr minutt i ti minutters intervaller siden jeg begynte å holde styringen i kveld
Vis vedlegget 170250
har nok ul kontroller nå selv. går til en hos gyn og en hos sykehuset, men de setter opp time med 5-6 uker mellom så veldig fornøyd og har ikke flere jm kontroller enn normalthadde hver uke med N. men hadde jo nebbing fra uke 24 så fikk fødselsangst og sånn
Høres ut som en aktiv dag ;-)Ungene sover.. Pga barnevakt ligger minste i vognajeg ser greys.. Hår er farget og vært på foreldremøte i barnehagen. Kjekk dag.. Er alene med ungene og storkoser meg! Hehe
hun utvilker seg masse om dagen. både av forstålse og språk + henne ligger langt foran på fin motorikken og grov motorikkenMen hvorfor er hjernen på høygir?
Hva sa de på samtalen i dag?
Okei , vi får se![]()
Aha, da skjønner jegJeg ser det nedersr på siden på appen da jeg skal bla meg til neste side ;-)
Aha...skjønner du er trøtt!Bursdagen til min bror. Litt liv og røre der med 5-6 unger og litt flere voksne. Legge mine tre alene, etter å ha fått dem med meg hjem derfra siden mannen måtte på fau
Ja det er jo helt gal prioritering :-oHva?! Male kjøkkenet midt i skravleutfordringen?!![]()
jeg har en historie med meg så de følger meg veldig tett pga det!Så bra når det blir slik man blir godt ivaretatt!
Fra hvem?Ble stille nå
Hvordan sover du om nettene nå?Må det snart![]()
gjør nok detHåper det retter seg![]()
Hvorfor det? Er du nest-sjef?
Jeg må også skjerpe megDet er det jeg pleier gjøre. Fruktfest
Men prøver kutte ned på brus og godteri. Begynner bli feit![]()
Helt feil !Ja det er jo helt gal prioritering :-o
![]()
kjennes ut som føttene skal komme utEr slik Lillemor holde på nåsinnsykt ubehagelig
![]()
Du må spiseSitter på pc jeg nå, og surfer forumet i mange faner.... så da mister jeg oversikten
Men nå maser MANNEN på at jeg skal spise.... sulten er jeg i alle flal
jeg er sånnMen får du til å sitte i stua og slappe av da? Eller er du sånn som meg og sitter med rumpa halvveis opp av sofan tilfelle det blir lyd?