Håper det retter segja pga den jævla klokkaeller som bhg sier at hjernen hennes er på høygir. vi får se det an litt før vi endrer dagsoving så vi ikke ødelegger rutinene totalt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det retter segja pga den jævla klokkaeller som bhg sier at hjernen hennes er på høygir. vi får se det an litt før vi endrer dagsoving så vi ikke ødelegger rutinene totalt
![]()
God det og :-DMannen kom aldri, så hadde bare nok til en skive med ost. Så ble syltetøy på den andre![]()
Kjedelig å være så trøtt daIkke ta sorgene på forskudd![]()
Jeg er klar :-DEr det folk her som vil skravle en time til? Er tilbake etter å ha mala på nye kjøkkenet.
jeppDet er jo fremskritt![]()
Fantastisk! Gjort i dag?Jeg er klar :-D
Det er jeg litt usikker på. Men var nettopp inne å såg, jeg ligger rett bak deg derfor jeg vissteGodt du vet...ikke sjekket innpå i dag jeg
Når er oppdatering?
Jaha, snorking er utHehe. Så lenge han ikke snorker så er han herlighan pleier å sove med armen i sånn dåne stilling. Hehe
Jeg ser det nedersr på siden på appen da jeg skal bla meg til neste side ;-)Aner ikke hvor langt bak jeg er. Har ikke tid til å sjekke![]()
Det bør du gjøre. De har mye fint til gutt ogsåDer har jeg ikke sett![]()
Er slik Lillemor holde på nåja![]()
sist gang han gjorde det kjørte han bena ned mot åpningen og hoppet omtrent på den. da var han mindre![]()
Yes veldig trøttTrøtt da?
Helt sikkertEr det folk her som vil skravle en time til? Er tilbake etter å ha mala på nye kjøkkenet.
Jada, bare å ignorere i kveld ;-)Kan jeg ignorere trettheten i kveld også? Hpdet bikker plutselig, jeg våkner av trykket....
JA OKDet er jeg litt usikker på. Men var nettopp inne å såg, jeg ligger rett bak deg derfor jeg visste![]()
Skikkelig ut!!Jaha, snorking er ut![]()
De har mye fintDer har jeg ikke sett![]()
Etter midnatt ;-)Får spise litt du også da![]()
Har vært trøtt siden påskeferien sluttet daJaja,tåler en dag til![]()