Skravletråd April

Greit det da :)
Prøvde å få han til å gjøre det sammen med meg i fjor, problemer er bare at jeg ikke skjønner tall, og han ikke tålmodighet. Haha :p

Like greit at han gjør det da :p
Haha! :p
Jeg har alltid vært sterk i matte. Det er ikke TALLENE som plager meg.. det er reglene for ditt og datt :p

Nå ble jeg bittelitt sjalu siden du har en sovende baby på deg, jeg savner den perioden :( nå så vil hun knapt sitte på fanget, eller hun har ikke tid heter det vel :p
Ååå! Nå følte jeg st jeg burde nyte den sovende babyen litt mere. Blir fort at man tenker sånn at "ååå, nå vil jeg legge henne fra meg snart"

Hva skjer med mine iphone ladere :o det er riktig nok ikke apple, men de tuller sikkelig nå.
Jeg har 40% igjen. Det er veldig lite om jeg skal skravle :o får evnt bla opp mac'en om det skulle bli krise.

Ikke sant. Nå er han overtrøtt og dermed grusom å få til å sovne. Hyler legger vi han i sengen, havner han i armene mine kaver han seg opp og skal bare herje i vår seng. Roer seg hos gubben hvis han står og vugger på han. Håpte vi slapp det og jeg har ikke bekken til det
Så slitsomt med en slik kamp:(

Back
Topp