Der har du veldig rett iDet er alltid ett håp når det gjelder forumet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der har du veldig rett iDet er alltid ett håp når det gjelder forumet![]()
Greit det da![]()
Prøvde å få han til å gjøre det sammen med meg i fjor, problemer er bare at jeg ikke skjønner tall, og han ikke tålmodighet. Haha![]()
Ååå! Nå følte jeg st jeg burde nyte den sovende babyen litt mere. Blir fort at man tenker sånn at "ååå, nå vil jeg legge henne fra meg snart"Nå ble jeg bittelitt sjalu siden du har en sovende baby på deg, jeg savner den periodennå så vil hun knapt sitte på fanget, eller hun har ikke tid heter det vel
![]()
JeppDriver å leker bare![]()
Hba pleier du å synge?Eneste som roer jenta![]()
Om du klarer å vente såMannen, men han spiller. Gidder ikke bosse han ut på kjøkkenet. Tar det bare etterpå.
Måtte gjøres /)Flinke du![]()
Ja, må bare renne fra segKanskje det er håp for at mi roer seg![]()
Mine kommer også snartFår skravle mens jeg ennå er alene og det er stille. Snart kommer gubben hjemda blir det vel å fortsette Harry Potter maratonet (for 100ede gang)
blir aldri lei.
Så slitsomt med en slik kampIkke sant. Nå er han overtrøtt og dermed grusom å få til å sovne. Hyler legger vi han i sengen, havner han i armene mine kaver han seg opp og skal bare herje i vår seng. Roer seg hos gubben hvis han står og vugger på han. Håpte vi slapp det og jeg har ikke bekken til det
Ble 150Hvor mange?
Æsj, ja ..Alltid noe å gjøre![]()
Sov nå,lille vennHba pleier du å synge?
Jada kan jo detKan det gå da?![]()
Men blir flott til sluttÆsj, ja ..![]()
Min er hjemme om en time ish.Mine kommer også snart
God kveld
Er på jobb jeg..
Hehe, ja får bare greie det. Har ikke samvittighet til å sjefe for mye over mannenOm du klarer å vente så![]()