Skravletråd April

0åååå har så lyst på den mariusjakken til kb.. men kan jo ikke kjøpe flere jakker nå..

Åååh. Byggestøv. Sånt takler ikke astmaen min.var grusomt da gamle husvert begynte å pusse opp gangen vår
Det skjønner jeg, må gi tuppa en del medisiner for tiden. . Heldigvis varer det ikke evig :/

Off nei. Har diskusjon med moren min ang selvangivelsen. Hun mener vi har krav på skattelette på 25 000 kr siden vi fikk barn på nyttårsaften 2014. Jeg mener ikke siden vi ikke har benyttet oss av betalt barnepass i form av barnehage/dagmamma/Sfo i fjor og slik jeg tolker reglene så gjelder det fradraget hvis en har betalt for pass for barn under 12 år.
Da har dere ikke rett på fradraget.som du og mener. Det gjelder jo faktisk utgifter til et barn oppad 25.000 kroner. Da må de faktiske kostnadene også kunne dokumenteres:) vi fikk barn i juli i fjor. Men får ikke fradraget da vi ikke har hatt betalt pass til henne

Vært ute i hele dag på babytreff. Så atkinsbarer er det eneste jeg har fått i meg. Nå er jeg sulten men så sliten at jeg vet ikke hva jeg gidder å lage
Npr vi har treff tar alle med noe. Pleier å spise rundstykker. Så tar noen med.litt pålegg, drikke, frukt ++ så sitter vi og spiser og koser oss i mange timer :)

Back
Topp