Skravletråd April

God kveld alle sammen!

Hva gjør dere i kveld?
Jeg har funnet frem chips og dip. Skal kose meg maksimalt med litt selvangivelse nå -.-
Åååh du frister. Ikke med selvangivelsen men med chips:-). Har absolutt ikke godt av men gud så godt det hadde vært:-)

Ja merker det til tider er ganske tungt. Mye gåing mellom pasienter, trapper, heiser, ugunstige arbeidssituasjoner siden vi er hjemme hos pasienter med gjerne trange rom, dårlig med hjelpemidler, osv. De var med fra bedriftshelsetjenesten på gravidtreningen igår og vi skulle fulle ut skjema som hun tok med seg. Der skulle vi skrive om vi hadde plager av noe slag, om vi fikk tilrettelagt på jobb og om vi evt ønsket hjelp fra bedriftshelsetjenesten til å prate med sjefen om tilrettelegging
Håper det kanskje blir endring nå da? At det blir mer tilrettelegging?

Jeg har nettopp lagt barn.

Åh, minner jeg på den. Må flytte rentefradrag over til mannen :)

Trivelig :) her er det barnefri kveld. Skal jobbe i morgen, og onsdager er det skolefri for 1. Klassingene.

Åååh du frister. Ikke med selvangivelsen men med chips:-). Har absolutt ikke godt av men gud så godt det hadde vært:-)

.. frister ikke selvangivelsen LITT engang? :O

Jeg måtte nesten bruke opp dippen før den ble ødelagt. Jeg som skulle kutte ned på godisinntaket :')

Trivelig :) her er det barnefri kveld. Skal jobbe i morgen, og onsdager er det skolefri for 1. Klassingene.
Deilig :)

Jeg har også jobb imorgen. Gubben dro på jobb i morges og kommer hjem tidsnok til suss i døra før jeg må gå :p

Back
Topp