Øm hodebunn

anines

Elsker forumet
Er det værste!! Det har blitt verre nå i det siste.. Noen andre som har det innimellom? Og kanskje noen tips for å ikke få det så mye.. Har ikke hatt en uvanlig frisyre eller noe sånt i det siste heller :p
 
Øm overalt jeg:p ikke spesielt i hodebunnen, så vet ikke. Hvor lenge hadde det vart?
 
Øm overalt jeg:p ikke spesielt i hodebunnen, så vet ikke. Hvor lenge hadde det vart?
Haha. Det er sånn hvis man har gått med strikk og håret oppsatt lenge feks :p Har hatt det en uke ca.. Det er jo fordi man "tvinger" håret til å ligge en annen vei en hva som er naturlig, som altså er rett ned, og det irriterer noen nerver i hodebunnen. Pleier å hjelpe når jeg dusjer håret, men det har ikke funket i det siste.. Får så hodepine av det i tillegg.. :eek:
 
Okei, trodde du ikke hadde hatt det i strikk:p du får bare være forsiktig framover:) jeg hyler til av alt mulig nå, sår og følsom og øm hud. Pluss andre plager som sikkert gjør at en blir mer følsom:) kan også få hodepine lett av sånne ting:/
 
Okei, trodde du ikke hadde hatt det i strikk:p du får bare være forsiktig framover:) jeg hyler til av alt mulig nå, sår og følsom og øm hud. Pluss andre plager som sikkert gjør at en blir mer følsom:) kan også få hodepine lett av sånne ting:/
Åja jo :p Men går ikke med annet en strikk egentlig, så er nesten mer naturlig for håret mitt å være oppsatt en å ha det ned :p
 
Back
Topp