Snart har dere ovn igjen!Savner virkelig ovn kjenner jeg.. faktisk holder gutta på å henge opp skinnene til kjøkkenet nåmangler bare å montere skapene da.. blæ
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart har dere ovn igjen!Savner virkelig ovn kjenner jeg.. faktisk holder gutta på å henge opp skinnene til kjøkkenet nåmangler bare å montere skapene da.. blæ
![]()
Velkommen tilbakeDa er jeg tilbakeVis vedlegget 169986
Ikke i kveld tydeligvis siden jeg skravler herPøver du å gjøre deg ferdig med kjolen?
Har prøvd å hekle mens jeg skravler. Gårjo, men ikke om man skal henge med på tempoet herNei det er det absolutt ikke![]()
He heJa, det er jo det jeg gjør jooo
Nei, ikke enda. Hadde håpa å kjøpe det i fysisk butikkSå kjedelig da
Sjekket nettbutikken også?
Holde tunga rett i munnJeg vet ikke om jeg greier å svare på alle jeg. Går litt rundt for meg her
Sittet på rævaHva har du gjort ?
Varierer litt egentlig. Merker jeg kjøper ofte litt og litt til babyen, mens jrg jøper i større bolker for 6åringen. Hva med deg, hva gjør du?Blir mye å lese bakover og bare mer ettersom dere skravler så idag skriver jeg bare rett på :O
N sovnet for 20 min siden![]()
Når dere kjøper klær til barna kjøper dere en stor mengde eller i forskjellige omganger?
Snart i enden nå,ser du henger etterHeia, heia![]()
Strikking kan du glemmeBlir ikke mye strikking mellom all skravlinga
Er det jenteklær du er på utkikk etter?Nei, ikke enda. Hadde håpa å kjøpe det i fysisk butikkse størrelse
Hehe, fort gjort å glemme med så mye skravlereSelvfølgelig var det jo det![]()
![]()
Æsj daTakk, hun sover enda ikke :/
Det varierer i grunnBlir mye å lese bakover og bare mer ettersom dere skravler så idag skriver jeg bare rett på :O
N sovnet for 20 min siden
Når dere kjøper klær til barna kjøper dere en stor mengde eller i forskjellige omganger?
Er ikke alltid jeg leser igjennom, men nå og daOrker ikke lese gjennom alt jeg
Da får jeg aldri skrevet noe selv..
Haha! Når min først sover så sover hub veldig godt! Men i "falle i søvn" fasen, daa skal det ikke mye til før øynene åpner segMed ei lita jente som er veldig dårlig på søvn kan jeg skrive under på at å vekke ungen trigger!![]()
Går i ok tempo nå daCa 1.000 innlegg på hele forumet den siste timen, ca 2.400 siden kl 18