Er hyggelig det dsHmm kanskje prøve å være litt sosial med gubben også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er hyggelig det dsHmm kanskje prøve å være litt sosial med gubben også
Og faller ned igjen mens jeg er på ferieDet skravler du fort opp![]()
Ja får prøve å se. Han har i tillegg ncis på i bakgrunnenHe he du får prøve
Jeg ønsket meg alltid et vevd sjal til MJ men det ble aldri,har en Hjemme - sydd ergobaby jeg også bar mye i når hun ble eldreFår ikke festa øverste festning selv. Må ha hjelp.
Jeg har aldri prøvd sjal. Kunne tenkt meg det til neste
God natt!Har mandag... tidlig i seng
.. sov godt jentergleder meg til å se tall i morgen.
God natt og sov godtHar mandag... tidlig i seng
Oj legger du deg nå??Har mandag... tidlig i seng
Skumleser og prøver å svare på noenSå flink du er.
Men husk å skrive også da, ikke bare lese
Ja synes det. Vi får ikke sett særlig til hverandre før til helgen igjen pga jobber som kræsjer og gjør at vi kun ser hverandre i dørenEr hyggelig det ds
Nei, er ikke det. Menpleier å kunne legge henne fra meg nå rundt denne tuda, så får vel prøve igjen snartJa, da er det ikke så lett![]()
Typisk det. Jeg faller nok litt på onsdag og torsdag. Da jobber jeg kveld og får ikke tid til skravling på kvelden ihvertfallOg faller ned igjen mens jeg er på ferie![]()
Er det innimellomEr det rolig?
Savner virkelig ovn kjenner jeg.. faktisk holder gutta på å henge opp skinnene til kjøkkenet nåDet var det![]()
Åå... ja da sljønner jeg i hbert fall. Viktig å prioritere tid til hberandre ogsåJa synes det. Vi får ikke sett særlig til hverandre før til helgen igjen pga jobber som kræsjer og gjør at vi kun ser hverandre i døren
Er det jeg gjørOkei. Får titte innom når du kan
Er det nattvakt?
Da kunne du shoppe med god samvittighetHehe, ja det gjorde jeg! Klapp på skuldra til megble bra mosjon og da med laaang bratt bakke på vei hjem
![]()
Det skjønner jeg veldig godt :/Men ganske slitsomt å måtte stå opp kl 5 om morgenen
Det passer like fint som alle andre dagerIkke feil med kakerester på en mandag![]()
![]()
Ikke jeg hellerJeg kunne ikke levd på 1920 tallet..
Heia heiaDa er jeg tilbakeVis vedlegget 169986