Flere innleggMå få - hva da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere innleggMå få - hva da?
Hehem gav opp til slutt. Og plutselig var jeg faktisk gravid. I uke 8 :O
Godt med løpetur?Da er jeg tilbakeVis vedlegget 169986
JulegaverHva lages?
Hhe. Blir fort sånnJeg vet ikke om jeg greier å svare på alle jeg. Går litt rundt for meg her
Neida! Skal greie det. Greit å være ferdig til vi skal på ferie soste ula av april ogDa har du jo ikke mange igjen![]()
Nå husker jeg ikke helt hva du skulle lage flere avJoda må bare komme meg til endes i denne tråden![]()
Hun va litt overgira for rørleggeren var her rett før sengetidKos deg med legging![]()
Du er flink jaVet ikke enda. Ifjor ble vel 70 % av alle laget. Tror ikke jeg får like god tid igår. Men jentene skal få pannebånd. Og venninne mine![]()
Jah! Ikke lett å få med seg alt her :OHhe. Blir fort sånn![]()
Ikke sant!men jeg har visstnok et.pco aktig bilde sier de. Så spira satt 1/2 etter jeg hadde gått ned til matchvekt og var i god formSåpass!!
Er noen luringer disse krabatene. Lurer seg inn med en gang man ikke følger med!
Skjønner det.Det er for å kunne dra fra jobben tidlig![]()
Gjør det her ogsåJeg vet ikke om jeg greier å svare på alle jeg. Går litt rundt for meg her
Haha, jeg og!!Later som jeg ikke så den jeg![]()
![]()
Det har jeg troa på du klarerNeida! Skal greie det. Greit å være ferdig til vi skal på ferie soste ula av april og
Klubb og duppeHva fikk dere til middag?
Tusen takkDu er flink ja
Kan jeg gjerne, enda en del igjen![]()