Har du fått pakke?Sendte mannen på posten jeg mens han venter på kb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du fått pakke?Sendte mannen på posten jeg mens han venter på kb
Synd det ikke er Torp jeg skal fly tilLitt rolig her nå, siden jeg kan skravle med dere![]()
Ok! Jeg og pleier å være på hjemmeparty 1-2 ganger i året. Er invitert på et nå i vår, men vet ikke om jeg kommer meg dit pga baby. Hun er veldig avhengig sv puppen på kvelden kan man siHar til nå kun vært på hjemme party og bestilt der men vurderer å bestille på nett også![]()
Alt som vanlig herHelluuuu![]()
Jada, har det greit. Du da, alt bra?
Jaa haha! Lenge siden vi har hatt detNam nam. Pannekaker![]()
Har ikke noe valg da. Hadde vært gøy med en ekstra premieEr ikke noe annet å gjøre og håpe på det beste
Kan ikke si jeg har bidratt veldig mye i dag daSkal si dere skravler![]()
Lur frøken, litt stolt og litt lei?Trodde vi var nært med jenta. Men nå står hun i senga og hopper..
TakkerNyt pannekaker![]()
Ja, får vel prøve å legge fra meg den sovende babyen snart. Pleier å si at det er som å leke russisk rullettDa er det vel bare å finne noe å spise da
Tenkte å se tv og strikke, skravle litt. Hadde tenkt å gjøre minst mulig med huset. . Sliten i dagHva skal dere ikveld da?
Og jeg hsr ikke laget flere enn enDa hadde jeg visst oppnådd kravet om antall nye tråder nå![]()
Måtte nok spist 10 knekkebrød om jeg skulle blitt mett på det nå!Nettopp hatt meg 2 knekkebrød jeg. Litt for mett
Ååååh, naaaammm ♡♡♡Ovnsbakt og baconsurra kyllingfilet med paprika, krydderkremost og mozarella inni![]()
Hei på degHeeeeeei![]()
Åh, det var tidlig..Tidlig opp i morgen du også.
Jeg skal prøve å være på jobb til kl 06:30, så må opp kl 5
Jeg var på mitt første i høst og ett nå i forrige uke. Mye fintOk! Jeg og pleier å være på hjemmeparty 1-2 ganger i året. Er invitert på et nå i vår, men vet ikke om jeg kommer meg dit pga baby. Hun er veldig avhengig sv puppen på kvelden kan man siSå mulig jeg bestiller på nett i stedet..
Jeg og, med en tråd.Så heldig du er har bare 250 innlegg og en 5-6 tråder, jeg
Er en skikkelig underdog her inne jeg
Kunne spist mer om ikke huleboer tar litt plass om føler magen fylles opp bare jeg ser på matenMåtte nok spist 10 knekkebrød om jeg skulle blitt mett på det nå!![]()
![]()