Hva irriterer deg mest i trafikken?

Folk som kjører sakte på motorveien og når jeg bestemmer meg for å kjører forbi så finner de plutselig gasspedalen. Legger meg ofte inn igjen da, men igjen kjøres det under fartsgrensen helt til jeg kjører forbi. Slike tilfeller ringer jeg til politiet for det gjør med så sint.
Ellers så er jeg ikke så irritert ;)

Folk som kjører sakte på motorveien og når jeg bestemmer meg for å kjører forbi så finner de plutselig gasspedalen. Legger meg ofte inn igjen da, men igjen kjøres det under fartsgrensen helt til jeg kjører forbi. Slike tilfeller ringer jeg til politiet for det gjør med så sint.
Ellers så er jeg ikke så irritert ;)
Og hva skal politiet gjøre med det?

Og hva skal politiet gjøre med det?

Det er en oppførsel som ikke er lov, så politiet har kommet flere ganger å stoppet de:D
Her jeg bor er det mye politi på motorveien fordi det er 110 km i timen og da er det viktig med adferd som ikke provoserer å lager farlig situasjoner :)
Det er jo derfor vi har politi, skulle de ikke gjort noe med situasjoner i trafikken mener du? Er det bare å gjøre som man vil, kjøre i fylla, provosere og bryte alle regler uten at politiet gjør noe?
Litt merkelig å lure på hva politiet skal gjøre i trafikkfarlige situasjoner.

Det feltet man kjører i før man kjører ut i motorveien feks (husker ikke hva det feltet heter). Men kjempe irriterende med de som ikke gidder å gasse på i det feltet før de faktisk blinker seg inn til hovedveien

De som presser seg ut å kryss. Kjører myye under fartsgrensene. Nyere biler uten lys bak på kveldstid.

Listen kunne blitt laaang

Det er en oppførsel som ikke er lov, så politiet har kommet flere ganger å stoppet de:D
Her jeg bor er det mye politi på motorveien fordi det er 110 km i timen og da er det viktig med adferd som ikke provoserer å lager farlig situasjoner :)
Det er jo derfor vi har politi, skulle de ikke gjort noe med situasjoner i trafikken mener du? Er det bare å gjøre som man vil, kjøre i fylla, provosere og bryte alle regler uten at politiet gjør noe?
Litt merkelig å lure på hva politiet skal gjøre i trafikkfarlige situasjoner.
Ok

Folk som ligger under fartsgrensen og ikke slipper forbi
Folk som presser som tullinger selvom en ligger i fartsgrensen eller over (spesielt når yrkes sjåfører som politi og lastebiler gjør det )
Rus påvirket sjåfører - ja har dessverre opplevd en del av dem :/

Folk som tror blinklysolje er fryktelig dyrt og derfor ikke bruker blinklyset

Folk som ligger oppi rævva mi

Syklister som sykler flere i bredden

Folk som ligger feil i rundkjøringen

Folk som hiver seg ut rett foran meg også ikke greier å komme opp i fart.

Folk som tar sjanser i trafikken, f.eks kjører forbi meg når det kommer bil i møte, så jeg må bremse og slippe idioten inn. Leker med livet til flere enn seg selv på den måten!

Folk som kjører forbi i full fart på høyre side på E6

1. Folk som kjører oppi ræva på meg (Seriøst, tresekundersregelen er ikke for moro!)
2. Folk som ikke signaliserer hvor de skal
3. Folk som kjører saaakte og ikke slipper forbi
4. Folk som kjører med tåkelys og vanlige kjørelys kombinert (eller enda verre, med langlys i mørket). Sist jeg sjekket skulle tåkelys kun kombineres med parklys.

Folk som ligger feil/ ikke bruker blinklys i rundkjøring. Og gasser på i 4 giret for og rekke frem selv om du allerede er godt inn i rundkjøringen og må bråbremse for og unngå kolisjon. Folk som øvelseskjøree i 40/50 i en 60 sone og skaper farlige situasjoner. Syklister som ikke overholder vikeplikten sin/ligger i blindsone uten og vise tegn og folk som løper ut i gaten fordi de tror at bilene fortsatt har rødt lys. Og ja de som sniker i venstrefilen i rush for og presse seg frem!!! :p tror det var alt. Haha

Folk som kjører i 60 i 80sona, for så å fortsette i 60 når de kommer inn i 50sona :D har oppdaga at det er overraskende mange av de!
+ manglende bruk av blinklys!

1 folk som ikke stopper ved fotgjengerfelt uten lys

2 folk som ikke klarer å legge seg riktig i rundkjøringer

3 folk som skulle vært framme dit de skal i går og kjører forbi og for fort og tuter og blinker og styrer

Folk som legger seg inn rett foran fronten min, uten engang å bruke blinklys.
Folk som ligger i ræva på meg og jager
Folk som presser seg inn i kø, uten å blinke
Folk som ikke blinker, eller blinker feil og dermed lager farlige situasjoner
Syklister som insisterer på å sykle i veien. Gjerne med fin bred sykkelsti ved siden av
Syklister som sykler over overgangsfeltet
Folk som går ut i veien, både på overgangsfelt og ikke, uten å gi tegn til det, gjerne med nesa i mobilen og musikk på øret.

Syklister , folk som ej bruker blinkelys,
Folk som ligger tett i ræven på deg.
Folk som ska helt pløtsligt finna ut av att de ska passera veien her og der.

1. folk som kjører under fartsgrensen
2. folk som ikke blinker
3. folk som smetter ut i kryss foran meg når jeg kjører på forkjørsvei, og ikke kommer seg opp i fart slik at jeg må bremse (altså tar en "luke" som ikke er der)

Irriterer meg på ganske mye i trafikken egentlig, det er altfor mange usikre sjåfører der ute. Jeg er sånn som kan kjefte inni bilen og tute - har jo ingenting for seg, blir jo bare mer opphisset og irritert, så jeg prøver å skjerpe meg:P

Folk som kjører i 60 i 80sona, for så å fortsette i 60 når de kommer inn i 50sona :D har oppdaga at det er overraskende mange av de!
+ manglende bruk av blinklys!
Enig! Det er så mange av de! Går jevnt i 60 liksom :ler:

Back
Topp