Totalt på hele forumetMorsom du![]()
Blir himla mye kakling daog spamming
![]()
Ikke bare denne tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Totalt på hele forumetMorsom du![]()
Blir himla mye kakling daog spamming
![]()
Jo var detVar det ikke 8.000 totalt på forumet i dag hun snakket om![]()
Oh no!!Den følelsen når du åpner vaskemaskina og det var med tørkepapir når du vaska![]()
![]()
Nam
Mye å holde styr på detBegynte å strikke, så da ble skravletråden neglisjertfire tråder og holde styr på på settpinner. Det tar tid!
Haha75 innlegg til må vi jo klare i dag?
Kjedelig med sykdomPåsken var fin den, men var litt sykdom . Fikk med oss det viktigste da, skirenn, pinnekjøtt og leting av påskeeggVar noen dager på hyttten. Reiste rett derfra og til syden. Så var litt godt å komme hjem også, til tross for mye kaos her nå og dritt vær
![]()
Jepp, men da har vel jeg lagt megYes men pluutselig er de her
Drikker ikke så ofte jeg hellerAbsolutt! Nå har ikke jeg drukket verken vin eller bailys eller noe annet på over et år da.
Du gjør det jaHahatviler på det...
De er her nåJepp, men da har vel jeg lagt meg![]()
må gjøres det også.Han skiftet dekk på minste bilen, vasket begge, og fylte på minste.
Kom hjem nå
Jo! Men det visste ikke jeg, så når hun skrev at det var 8000 idag, så trodde jeg hun kom med en obvious spøk liksomVar det ikke 8.000 totalt på forumet i dag hun snakket om![]()
Kjipe greier :/Neeeei!!
Ja er det.Kjedelig med sykdom
Hørtes herlig ut med en tur til syden også
Hvor var dere?
Nå tar jeg kvelden daDe er her nå
Ved tanke på hvor mange innlegg det har kommet på denne tråden de siste dagene hadde ikke det å nå 8.000 vært så vilt.Jo! Men det visste ikke jeg, så når hun skrev at det var 8000 idag, så trodde jeg hun kom med en obvious spøk liksom![]()