Den e lei!!!![]()
Nesten så jeg ikke orket ta det ut. Måtte riste alt av klær og plukke av småbiter. Deretter plukke ut alle småbiter fra maskina. Orket ikke vaske mer i dag med andre ordÅå det er kjipt det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den e lei!!!![]()
Nesten så jeg ikke orket ta det ut. Måtte riste alt av klær og plukke av småbiter. Deretter plukke ut alle småbiter fra maskina. Orket ikke vaske mer i dag med andre ordÅå det er kjipt det
Nam, det så godt ut
Det skjønner jeg du ikke gidderNesten så jeg ikke orket ta det ut. Måtte riste alt av klær og plukke av småbiter. Deretter plukke ut alle småbiter fra maskina. Orket ikke vaske mer i dag med andre ord![]()
Var det jeg vissteJavel da.![]()
Venter til i morgen nåDet skjønner jeg du ikke gidder
He he du gjorde vel detVar det jeg visste![]()
Det har du nok fortjentVenter til i morgen nå
Slappe av litt i sofaen nå før jeg tar kvelden.
Ser veldig godt ut
Det var deilig nå jaDet har du nok fortjent
Hvor er alle da?75 innlegg til må vi jo klare i dag?
Ikke hatt nattskrekk hendelse enda. Hun la seg 19. Hun sover 2 dupper på dagen. Hun er ikke lett å legge, men sover greit når hun først sovner.Hvordan gikk det i natt? Hvor mye sover hun på dagen?
Okei. Håper det blir en bedre natt nå daIkke hatt nattskrekk hendelse enda. Hun la seg 19. Hun sover 2 dupper på dagen. Hun er ikke lett å legge, men sover greit når hun først sovner.
Jeg er her men er ikke i skravlehumør.Hvor er alle da?
Okei, skjønner den. Skal snart finne senga selvJeg er her men er ikke i skravlehumør.
Sitter og vurderer og jeg bare skal legge meg
Håper på detOkei. Håper det blir en bedre natt nå da![]()
Fant meg litt potetgull, skal bare spise det først.Okei, skjønner den. Skal snart finne senga selv![]()
Hatt en fin helg?Det var deilig nå ja![]()
Da blir du her litt daFant meg litt potetgull, skal bare spise det først.
Mannen har ikke kommet hjem enda, og vil ikke få sove før han også legger seg.
Må også vente med å sove til vaskemaskinen er ferdig
De er borteHvor er alle da?